حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ پرو از باتری پرظرفیتی برخوردار بوده و از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی ۱۵ پرو را به‌اشتراک گذاشت. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

توان شارژر شیائومی ۱۵ پرو کمتر از نسل قبل خواهد بود

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که این Xiaomi 15 Pro از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبل است. زیرا که شیائومی ۱۴ پرو از باتری ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بود. همچنین ادعا شده که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی از شارژ ۱۰۰ واتی (سیمی و وایرلس) پشتیبانی خواهد کرد. نسل قبلی این دستگاه از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کرد.

پست Digital Chat Station

دیجیتال چت استیشن می‌گوید که در حال حاضر، نمونه اولیه Xiaomi 15 Pro از شارژر ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. اما احتمالاً توان شارژ در نسخه نهایی این تلفن هوشمند به دلیل نگرانی های مدیریت حرارتی، کاهش خواهد یافت. ادعا می‌شود که این گوشی پرچمدار آینده شیائومی با وجود باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری ضخامت و وزن کمی خواهد داشت.

با وجود آنکه ممکن است باتری شیائومی ۱۵ پرو ظرفیت کمتری نسبت به برخی رقبا داشته باشد، اما Digital Chat Station اشاره می‌کند که این گوشی از باتری با چگالی انرژی بالا برخوردار خواهد بود. به عنوان مثال، شایعه شده است که Realme GT 7 Pro دارای پرظرفیت‌تر ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری است. اما در نهایت، طراحی باتری با چگالی بالا Xiaomi 15 Pro، کارایی بهتری را ارائه می‌دهد.

مشخصات مورد انتظار Xiaomi 15 Pro 

به لطف اطلاعات فاش شده در گذشته، برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ پرو را می‌دانیم. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به صفحه نمایشی با وضوح 2K و لبه های میکرو خمیده مجهز شود. این دستگاه از سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر بهره‌مند خواهد بود. در قاب پشتی این گوشی شاهد قرارگیری سه لنز دوربین خواهیم بود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و دیافراگم بزرگی خواهد داشت. دوربین اولتراواید و تله‌فوتو پریسکوپی نیز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند. دوربین پریسکوپی این دستگاه می‌تواند زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

Xiaomi 14 Pro

گزارش شده که دوربین اصلی از سنسور OmniVision OV50K با فناوری نوآورانه TheiaCel برخوردار است. این فناوری جدید برای عملکرد بهتر در نور کم و محدوده دینامیکی بالا به‌کار خواهد آمد. همچنین انتظار داریم که طراحی ماژول دوربین نسبت به نسل قبل کمی تغییر کند. گفته می‌شود که فلاش LED در خارج از ماژول دوربین قرار خواهد گرفت.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 15 Pro را تامین خواهد کرد. هنوز گزارش خاصی در مورد قیمت این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده است. اما با توجه به آنکه گفته می‌شود گوشی های مجهز به تراشه پرچمدار آینده کوالکام قیمت بیشتری نسبت به قبل خواهند داشت انتظار می‌رود که قیمت شیائومی ۱۵ پرو نیز افزایش پیدا کند.

حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی ۱۵ پرو

نظر شما درباره Xiaomi 15 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی