حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های گیمینگ RedMagic 9S Pro و 9S Pro Plus معرفی شدند

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوبیا

گوشی های RedMagic 9S Pro و 9S Pro Plus با تراشه تقویت شده و سیستم خنک‌کننده بهبودیافته معرفی شدند. این دو دستگاه از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version برخوردارند.

گوشی RedMagic 9S Pro Plus از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی های گیمینگ جدید RedMagic 9S Pro و 9S Pro Plus از نسخه Leading Version اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. تفاوت این چیپست نسبت به نسخه استاندارد، افزایش فرکانس هسته اصلی CPU به ۳.۴ گیگاهرتز و GPU به ۱ گیگاهرتز است.

نوبیا به خود می‌بالد که ردمجیک ۹ اس پرو در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۲,۳۶۹,۵۴۲ شده است. این بالاترین امتیاز در بین تلفن های هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود.

سیستم خنک‌کننده اصلاح شده ICE 13.5 به‌کارگرفته شده در این دو تلفن هوشمند جدید دارای محفظه بخار ۱۰,۱۸۲ میلی‌متر مربعی است. همچنین شاهد به‌کارگیری ژل خنک‌کننده جدیدی هستیم که مقاومت کمتری در برابر انتقال حرارت دارد.

این سیستم خنک‌کننده به فن قدرتمندی با دور ۲۲,۰۰۰ RPM مجهز شده که می‌تواند دمای چیپست دستگاه را تا ۱۹.۵ سانتی‌گراد درجه کاهش دهد. خنک‌کننده ICE 13 مورد استفاده در RedMagic 9 Pro و 9 Pro Plus دمای تراشه گوشی را حداکثر تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد.

ظرفیت باتری مشابه ردمجیک ۹ پرو و ۹ پرو پلاس باقی مانده است. گوشی گیمینگ RedMagic 9S Pro به باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی RedMagic 9S Pro Plus اما از باتری کوچک‌تر ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. شارژ ۸۰ واتی نیر بسیار سریع است و می‌تواند 9S Pro را تنها در ۳۰ دقیقه فول شارژ کند.

اما اگر به سراغ مدل Pro Plus بروید، برای رسیدن به شارژ ۱۰۰ درصد تنها ۱۶ دقیقه معطل خواهید ماند. البته دقت کنید که ظرفیت باتری این دستگاه ۱,۰۰۰ میلی‌آمپر کمتر از مدل پرو است.

ابعاد این دو تلفن هوشمند گیمینگ جدید نوبیا مشابه سری RedMagic 9 Pro است. این دو دستگاه جدید ضخامت ۸.۹ میلی‌متری و وزن ۲۲۹ گرمی دارند. ردمجیک ۹ اس پرو و ۹ اس پرو پلاس از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED (BOE Q9+) با وضوح ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردارند.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، در زیر نمایشگر قرار گرفته است. تاچ سمپلینگ ریت این صفحه نمایش ۲,۰۰۰ هرتز است. این دو گوشی گیمینگ از Wi-Fi 7 پشتیبانی کرده و از درگاه USB-C 3.2، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسپیکر های دوگانه با گواهی DTS:X Ultra برخوردارند.

همان‌طور که اشاره شد، سری RedMagic 9S Pro به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دو گوشی هوشمند گیمینگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.57 اینچی GN5 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردارند. برای دوربین فوق‌عریض نیز، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 استفاده شده است. باید ردمجیک را ستود، زیرا که توانسته دوربین های این دو دستگاه را همسطح قاب پشتی نگه دارد.

مطابق با گزارش منبع، این دو تلفن هوشمند جدید نوبیا با رابط کاربری RedMagic 9.5 OS به دست کاربران می‌رسند و از ویژگی های هوش مصنوعی برخوردارند. از این ویژگی ها می‌توان به Smart Navigator، تشخیص صدا، AI Trigger (برای بازی ها)، تولید والپیپر، بزرگنمایی تصویر و دستیاری برای نوشتن، خلاصه کردن، جستجو و… اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه ردمجیک ۹ اس پرو

علاوه بر باتری و شارژر، تفاوت های میان RedMagic 9S Pro و 9S Pro Plus شامل میزان رم نیز می‌شود. 9S Pro با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

مدل 9S Pro Plus اما با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.  البته این گوشی یک نسخه ویژه نیز دارد که به ۱۶ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم مجهز شده است. این مدل ویژه RedMagic 9S Pro Plus با قیمت ۷,۰۰۰ یوآن (۹۶۲ دلار) عرضه خواهد شد.

گوشی‌های گیمینگ سری Red Magic 9 Pro رسما معرفی شدند: اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت حافظه رم

علاقه‌مندان می‌توانند این دو تلفن هوشمند گیمینگ جدید نوبیا را در رنگ های مشکی، سفید و نقره‌ای، مشکی (دارای قاب پشتی شفاف) تهیه کنند. RedMagic 9S Pro از ۹ جولای با قیمت پایه معادل ۶۶۰ دلار در کشور چین عرضه خواهد شد. RedMagic 9S Pro Plus نیز با قیمت معادل ۷۹۷ دلار عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی‌های گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی