حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A16 4G سامسونگ در میان داده های IMEI مشاهده شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ همچنان به ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه ادامه می‌دهد. چندی پیش، نسخه 5G گلکسی A16 سامسونگ فاش شد، و هم‌اکنون نسخه 4G این تلفن هوشمند در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

سامسونگ Galaxy A16 4G تا اوایل دی ماه معرفی خواهد شد

سری Galaxy A سامسونگ با رونمایی از مدل های جدید، به گسترش خود ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که Galaxy A16 4G ویژگی های بسیار بهتری را نسبت به نسل قبل، در اختیار کاربران قرار دهد. تفاوت های گلکسی A14 و گلکسی A15 ما را شگفت زده کرد. بنابراین انتظار داریم که گلکسی A16 4G سامسونگ نیز با ویژگی های چشم‌گیری عرضه شود. این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-A165F در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

سامسونگ Galaxy A16 4G در میان داده های IMEI

گلکسی A15 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED است. این نمایشگر ویژگی های سطح بالایی مانند رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه مدیاتک Helio G99 تأمین می‌کند. Galaxy A15 4G حداکثر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس کاربران قرار گرفته است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین فوق‌عریض یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سوم از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است.

سامسونگ Galaxy A15 4G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران رسیده و از رابط کاربری One UI 6 بهره‌مند است. این گوشی تا ۴ سال موفق به دریافت به‌روزرسانی های اندروید، و تا ۵ سال موفق به دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد.

انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیشتری درباره گلکسی A16 4G سامسونگ منتشر شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در بین ماه های نوامبر تا دسامبر (اوایل آبان تا اوایل دی) معرفی شود. سری گلکسی A15 در دسامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد.

ویدئو نقد و بررسی گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ را تماشا کنید

نظر شما درباره گوشی های جدید اقتصادی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی