حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل پلاس سری گلکسی S25 حذف خواهد شد؟

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال ایجاد یک تغییر اساسی در گوشی های سری Galaxy S خود است. جزئیات جدیدی درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد که مدل پلاس سری گلکسی S25 حذف خواهد شد.

فروش پایین گلکسی S24 پلاس باعث تصمیم سامسونگ برای حذف S25 پلاس شده است

در حالی که اطلاعات فاش شده وجود گلکسی اس ۲۵ استاندارد و گلکسی اس ۲۵ اولترا را تایید می‌کنند، اما خبری از وجود گلکسی اس ۲۵ پلاس نیست. شماره مدل این گوشی های آینده سامسونگ عبارتند از: SM-S931B/DS، SM-S938B، SM-S938U، SM-S938N و SM-S9380. می‌توان S25 استاندارد و S25 Ultra سامسونگ را در اینجا مشاهده کرد، اما S25 Plus وجود ندارد.

گلکسی اس ۲۵ اولترا در میان داده های IMEI

در جولای ۲۰۲۳ شاهد رونمایی سری Galaxy S24 بودیم. این سری شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا بود. افشای اطلاعاتی اخیر اما حاکی از آن است که سامسونگ به احتمال زیاد این سنت دیرینه را کنار خواهد گذاشت.

سری گلکسی S25 تنها در دو مدل استاندارد و اولترا به دست کاربران خواهد رسید. به‌نظر می‌رسد که این غول فناوری کره‌ای از میزان فروش گلکسی S24 Plus راضی نبوده است. احتمالاً همین فروش پایین باعث تصمیم سامسونگ برای کنار گذاشتن S25 Plus شده است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سامسونگ از نمایشگر بهتری در S24+ در مقایسه با S24 معمولی استفاده کرده است. در حالی که هر دو گوشی S23 و S23 پلاس دارای صفحه نمایش با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ بودند، اما سامسونگ تصمیم گرفت که Galaxy S24 Plus را به نمایشگری با وضوح بالاتر (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) مجهز کند. با این وجود اما به‌نظر می‌رسد که کاربران هنوز به‌اندازه کافی متقاعد نشدند که مدل پلاس را انتخاب کنند.

مجموع رزلوشن دوربین‌های قاب پشتی گلکسی S25 Ultra سامسونگ برابر ۳۵۰ مگاپیکسل خواهد بود

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ برای کنار گذاشتن مدل پلاس سری Galaxy S25 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی