حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین CMF Phone 1 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی مجهز می‌شود

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | Nothing

تایید شده که CMF Phone 1 در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر ماه) به‌همراه ایربادز CMF Buds Pro 2 و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 معرفی خواهد شد. چند روز پیش، شاهد انتشار برخی از عناصر طراحی این گوشی هوشمند بودیم. هم‌اکنون، طراحی ماژول دوربین CMF Phone 1 و جزئیات جدیدی، به‌طور رسمی منتشر شده است.

طراحی ماژول دوربین CMF Phone 1 رسماً منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در چند روز گذشته می‌دانیم که CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض خواهد بود. هم اکنون طراحی ماژول دوربین و جزئیات دوربین اصلی این گوشی منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانید، CMF Phone 1 اولین تلفن هوشمند برند سی‌ام‌اف خواهد بود.

تصویر رسمی CMF Phone 1

جزیره دوربین CMF Phone 1 کمی برآمده است و نسبت به سایر قسمت های پنل پشتی، رنگ متفاوتی دارد. برند CMF با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X تصویر جدیدی را از طراحی این دستگاه به‌اشتراک گذاشته است. یکی از ویژگی های خاص این گوشی هوشمند برخورداری آن از قاب پشتی قابل تعویض خواهد بود. اما در حال حاضر نمی‌دانیم که این ویژگی صرفاً برای تغییر در طراحی گوشی ایجاد شده یا قابلیت تعمیر آسان و دسترسی به باتری (یا حتی سایر عناصر داخلی) را ایجاد می‌کند.

در پست منتشر شده از سوی CMF تأیید شده که دوربین اصلی Phone 1 دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با گشودگی دیافراگم f/1.8 خواهد بود. همچنین تایید شده که این دستگاه از Ultra XDR پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده در گذشته می‌دانیم که اولین تلفن هوشمند CMF به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود. این دستگاه باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت و گفته می‌شود که شارژدهی دو روزه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند تا ۲۲ ساعت (بدون وقفه) به استفاده از اپلیکیشن YouTube بپردازند.

مشخصات سی‌ام‌اف فون ۱

همچنین تایید شده که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز CMF Phone 1 را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم (به‌علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) به دست کاربران می‌رسد. این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ مجهز می‌شود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. پیش از گفته شده که CMF Phone 1 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از استاندارد IP52 بهره‌مند باشد. احتمالاً این تلفن هوشمند با قیمت زیر ۲۰,۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۲۴۰ دلار) در بازار هند عرضه می‌شود.

تراشه و قیمت CMF Phone 1 تأیید شد

نظر شما درباره CMF Phone 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی