حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی رینگ سامسونگ با این ویژگی های سلامتی ارائه خواهد شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد Unpacked آینده در تاریخ 10 ژوئیه/20 تیر، سرانجام Galaxy Ring خود را به‌طور کامل معرفی کند. این شرکت پیش از این طراحی این حلقه را نشان داده بود و ما افشاگری‌هایی را نیز پیرامون برخی ویژگی‌های آن دیده‌ایم. امروز اما، اولین نگاه به برخی از ویژگی های سلامتی که گلکسی رینگ در برنامه Samsung Health ارائه می‌کند، خواهیم داشت.

ویژگی های سلامتی گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ می‌تواند ضربان قلب، استرس، خواب و عادات خروپف شما را ردیابی کند. این ویژگی‌ها توسط گزارشی از Android Authority فاش شده است. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، اپلیکیشن Samsung Health می‌تواند در صورت جفت‌شدن با این حلقه هوشمند، سلامت شما را ردیابی کرده و نتایج زنده را نمایش دهد. این برنامه همچنین یک انیمیشن دایره‌ای جدید را هنگام ردیابی استرس شما نمایش می‌دهد.

ویژگی های سلامتی گلکسی رینگ

ویژگی های سلامتی گلکسی رینگ

گلکسی رینگ همچنین می‌تواند دوره‌های قاعدگی را نیز پیش‌بینی کند. اگر از Galaxy Ring و Galaxy Watch استفاده می‌کنید، Samsung Health از شما می‌پرسد که از کدام دستگاه برای ردیابی این معیارها استفاده خواهید کرد. برای تشخیص خروپف، باید گلکسی رینگ را بپوشید و گوشی گلکسی جفت‌شده را در نزدیکی خود داشته باشید تا میکروفون گوشی هنگام خواب صدای شما را ضبط کند. پس از شناسایی خروپف، فایل‌های صوتی برای بررسی در حافظه گوشی شما ذخیره می‌شوند.

گلکسی رینگ همچنین می‌تواند دمای پوست شما را مانند گلکسی واچ سری 6 اندازه‌گیری کند. بااین‌حال، این حلقه احتمالاً فاقد GPS است، بنابراین نمی‌توان از آن برای ردیابی دقیق مکان‌ها و مسیرهای خارج از منزل استفاده کرد. به‌طورکلی خرید گلکسی رینگ نسبت‌به گلکسی واچ دو مزیت دارد: عمر باتری و راحتی. این گجت پوشیدنی می‌تواند تا یک هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد و استفاده از آن راحت‌تر از گلکسی واچ در هنگام خواب باشد.

نظر شما درباره ویژگی‌های سلامتی گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی