حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ سامسونگ فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ماه)، اطلاعات جدیدی فاش شده که جزئیات قیمت های گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این دو ساعت هوشمند آینده سامسونگ، با چه قیمتی به دست کاربران می‌رسند.

گلکسی واچ اولترا با قیمت ۶۹۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید

براساس گزارش های منتشر شده، گلکسی واچ اولترا تنها در یک اندازه (۴۷ میلی‌متری) و با پشتیبانی از بلوتوث، Wi-Fi و شبکه 4G معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند پریمیوم دارای فریم تیتانیومی باشد. احتمالاً این محصول در سه رنگ خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و سفید تیتانیوم به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون می‌دانیم که این ساعت هوشمند با قیمت ۶۹۹ یورو قابل تهیه خواهد بود.

گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷

در مقابل، گلکسی واچ ۷ قرار دارد. این محصول در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود که هر دو مدل دارای فریم آلومینیومی هستند. این ساعت هوشمند در دو مدل با پشتیبانی از «بلوتوث و Wi-Fi» یا با پشتیبانی از «بلوتوث، Wi-Fi و شبکه 4G LTE» قابل تهیه خواهد بود.

مدل ۴۰ میلی‌متری Wi-Fi Only گلکسی واچ ۷ با قیمت ۳۱۹ یورو عرضه می‌شود. مدل ۴۴ میلی‌متری Wi-Fi Only نیز با قیمت ۳۴۹ یورو قابل تهیه خواهد بود. مدل ۴۰ میلی‌متری 4G LTE این محصول قیمت ۳۶۹ یورویی دارد و مدل ۴۴ میلی‌متری با پشتیبانی از شبکه 4G LTE با قیمت ۳۹۹ یورو به دست خریداران می‌رسد.

با وجود آنکه هر دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری Galaxy Watch 7 از تراشه، رم و حافظه ذخیره‌سازی یکسانی (۲ گیگابایت رم به‌علاوه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) برخوردارند، اما تفاوت های اساسی وجود دارد.

مدل ۴۰ میلی‌متری دارای یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری است. مدل ۴۴ میلی‌متری اما به نمایشگر ۱.۶ اینچی و باتری پرظرفیت‌تر ۴۲۵ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. احتمالاً هر دو مدل دارای گواهینامه 5 ATM خواهند بود و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم‌اند.

مطابق با گزارش Gizmochina، گلکسی واچ اولترا با اندازه بزرگتر، قاب تیتانیومی بادوام، و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰۰ متری (برخوردار از گواهی 10 ATM) متمایز به‌نظر می‌رسد. همچنین این محصول از باتری پرظرفیت ۵۹۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است. انتظار می‌رود که این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ دارای ویژگی های مشترکی مانند گواهی دوام MIL-STD-810H، مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار (استاندارد IP68) و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، وای فای دو بانده، NFC و GPS باشند.

طراحی گلکسی واچ اولترا بار دیگر در تصویری جدید ظاهر شد

دقت کنید که اطلاعات فاش شده به طور رسمی تایید نشده‌اند و قیمت نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد. البته می‌دانیم که زمان زیادی تا برگزاری رویداد Galaxy Unpacked نمانده، بنابراین برای تایید رسمی قیمت و جزئیات بیشتر، مدت زیادی منتظر نخواهیم ماند.

با توجه به افشای قیمت گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷، نظر شما درباره این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی