حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ صورتی پیکسل ۹ گوگل را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

رنگ صورتی پیکسل ۹ در دنیای واقعی مشاهده شد. انتظار می‌رود که در ۱۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ماه) شاهد معرفی این تلفن هوشمند آینده گوگل باشیم. به‌نظر می‌رسد که پیکسل ۹، پیش از رونمایی به دست یک کاربر الجزایری رسیده است.

طراحی پیکسل ۹ به‌بیرون درز کرد

گوگل ماژول دوربین منحصربه‌فرد دستگاه های پیکسل را با سری Pixel 9 بازطراحی کرده است. طراحی این گوشی مطابق با رندر هایی است که چندی پیش به‌بیرون درز کرده بود. میزان برآمدگی جزیره دوربین، قابل توجه است. هم‌اکنون می‌دانیم که پیکسل ۹ دارای قاب پشتی و فریم تخت خواهد بود. گوگل از طراحی منحصربه‌فرد نواری شکل ماژول دوربین فاصله گرفته است. اما این طراحی جدید نیز به اندازه قبل، متمایز از رقبا خواهد بود. با وجود آنکه صورتی، رنگ پرکاربردی در دنیای تلفن های هوشمند محسوب نمی‌شود، اما برای برخی کاربران جذاب است.

رنگ صورتی Pixel 9

این اولین بار است که گوگل از این رنگ در گوشی های پیکسل خود استفاده می‌کند. این گزینه رنگی جدید احتمالاً کاربران خانم را هدف قرار خواهد داد. در سال های اخیر، گوگل از رنگ هایی مانند آبی، سبز، رز و نعنایی در کنار رنگ های سنتی‌تر (مانند سیاه و خاکستری) در تلفن های هوشمند خود استفاده کرده است.

گوگل Pixel 9 با تراشه Tensor G4 در راه است

 

علاوه بر طراحی، تاکنون اطلاعاتی نیز درباره مشخصات سری Pixel 9 به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی های آینده گوگل از تراشه Tensor G4 برخوردار باشند. این چیپست دارای ۱ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، ۳ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز است.

مطابق با گزارش منبع، چندی پیش، پیکسل ۹ در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. این بنچمارک، قدرت خام تراشه Tensor G4 را آشکار می‌کند. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۶۵۳ شد و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳,۳۱۳ را ثبت کرد.

سری پیکسل 9 گوگل در تصاویر زنده به‌طور کامل فاش شد

نظر شما درباره رنگ صورتی پیکسل ۹ گوگل چیست؟ آیا جذاب به‌نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی