حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌بندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه فن ادیشن (FE) سری گلکسی اس ۲۴ است. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، شایعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. هم‌اکنون، شاهد افشای رنگ‌بندی گلکسی S24 FE هستیم.

رنگ‌بندی گلکسی S24 FE: عرضه در پنج رنگ جذاب

سامسونگ بیشتر بر روی رنگ مشکی Galaxy S24 FE تمرکز خواهد کرد. مشکی رنگ بسیار محبوبی برای گوشی ها است، بنابراین منطقیست که سامسونگ این رنگ را در اولویت قرار دهد. علاوه بر مشکی، این تلفن هوشمند در رنگ های خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد نیز قابل تهیه خواهد بود.

رنگ سبز روشن Galaxy S24 FE

چندی پیش تصاویر گلکسی اس ۲۴ اف ای در رنگ سبز روشن فاش شد. این تصاویر نشان می‌دهند که حاشیه های اطراف صفحه نمایش این تلفن هوشمند باریک‌تر از نسل قبل خواهد بود. همچنین انتظار داریم که این دستگاه به نمایشگر بزرگتری مجهز شود. احتمالاً Galaxy S24 FE از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی برخوردار خواهد بود.

برخلاف برخی انتظارات، این تلفن هوشمند آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون مجهز نخواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه اگزینوس ۲۴۰۰، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی S24 FE را بر عهده داشته باشد. این همان چیپستی است که برخی از نسخه های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس به آن مجهز شدند. این گوشی آینده سامسونگ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست خریداران می‌رسد. این میزان رم، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی از چندین برنامه به‌طور همزمان استفاده کنند. Galaxy S24 FE به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار خواهد بود.

این گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ به دوربین های خوبی مجهز می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که احتمالاً می‌تواند عکس های بسیار واضح و دقیقی بگیرد. دوربین اولتراواید Galaxy S24 FE به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و دوربین تله‌فوتو ۸ یا ۱۰ مگاپیکسلی آن نیز توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی ها به کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند عکس های متنوعی با کیفیت بالا بگیرند.

گلکسی S24 FE سامسونگ در Geekbench مشاهده شد: به‌کارگیری نسخه ضعیف‌تر اگزینوس ۲۴۰۰

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هنوز تاریخ دقیق رونمایی گلکسی اس ۲۴ اف ای اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در اواخر سال جاری یا سال آینده میلادی معرفی شود.

نظر شما درباره این گوشی فن ادیشن آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی