حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد بزرگ آنر رسما تایید شد: ۲۲ تیر ۱۴۰۳

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | آنر

هفته گذشته بود که تیزر رسمی Honor به ما گفت گوشی تاشو آنر Magic V3 حتی باریک‌تر از Magic V2 خواهد بود. این گوشی در رویداد آتی آن‌ها رونمایی می‌شود. به تازگی تاریخ رویداد بزرگ آنر رسما تایید شده و ۲۲ تیر ۱۴۰۳ می‌تواند روزی باشد که گوشی تاشو جدید این برند را در کنار دیگر محصولات ‌آن‌ها خواهیم دید.

تاریخ رویداد بزرگ آنر تیر ماه ۱۴۰۳

تیزر رسمی Honor برای اعلام تاریخ رویداد آتی این شرکت، همان چیزی است که هفته گذشته برای اعلام کردن ضخامت کمتر Honor Magic V3 نسبت به نسل قبل ارائه شده بود.

با این تفاوت که اسم چند محصول اینجا وجود دارد و تاریخ نیز پایین آن درج شده است. همانطور که از چینی بودن متن پوستر مشخص است، این رویداد در چین برگزار خواهد شد. به این ترتیب عرضه جهانی این محصولات هنوز تاریخ دقیقی ندارد.

ضخامت واقعی آنر مجیک ۳ احتمالا این میزان خواهد بود

ضخامت واقعی آنر مجیک ۳ احتمالا این میزان خواهد بود

محصولاتی که در رویداد ۲۲ تیر ۱۴۰۳ آنر رونمایی خواهند شد، عبارتند از:

۱- گوشی تاشو آنر مجیک V3

۲- گوشی تاشو آنر مجیک V3s

۳- تبلت آنر مجیک پد ۲

۴- لپتاپ آنر مجیک بوک آرت ۱۴

عجیب است که آنر تصمیم گرفته ۲ گوشی تاشو را در این رویداد همزمان با هم معرفی کرد. عجیب از این بابت که نسل قبلی این گوشی‌ها یعنی مجیک V2 و Vs2 تقریبا یک فرم‌فکتور را داشتند اما مشخصات متفاوتی ارائه می‌کردند و با فاصله چندماه از یکدیگر رونمایی شدند. حالا گویا این برند چینی می‌خواهد هر ۲ را با هم معرفی کرد.

آنطور که گزارش می‌شود، Honor Magic V3 باید از تراشه پرچمدار فعلی کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 3 بهره ببرد که با حداقل 16 گیگابایت رم همراه می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید Honor هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)