حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر سری آیفون 16 پرو و پیکسل 9 از نوع ارتقایافته M14 OLED سامسونگ خواهد بود

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گوگل، نمایشگر

طبق جدیدترین گزارش‌ها، گوشی‌های پرچمدار آینده اپل و گوگل یعنی سری آیفون 16 پرو و پیکسل 9 دارای جدیدترین پنل OLED نمایشگر ساخت سامسونگ با نام M14 خواهند بود که هم روشنایی بیشتری داشته و هم طول عمر بالاتری از بهترین پنل فعلی استفاده‌شده در گلکسی اس 24 اولترا دارد.

نمایشگر سری آیفون 16 پرو و پیکسل 9

گوگل گوشی‌های سری پیکسل 8 خود را با بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در بازار ایالات‌متحده عرضه کرد. این ارتقا به‌لطف پنل OLED سامسونگ بود که روشنایی و رنگ‌های عالی را ارائه می‌کرد. در این میان، آیفون‌های اپل نیز طبق روال هر سال از بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند بهره می‌برند. حال طبق یک گزارش جدید، گوگل و اپل بار دیگر از بهترین و آخرین مدل پنل OLED ساخت سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار آینده خود استفاده خواهند کرد.

ETNews گزارش می‌دهد که گوگل و اپل از پنل OLED به‌روزشده «M14» سامسونگ استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که پنل جدید روشن‌تر است و طول عمر بهتری دارد. بر اساس این گزارش، گوگل از نسل جدید پنل OLED در پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد استفاده خواهد کرد.

نمایشگر سری آیفون 16 پرو

نمایشگر سری آیفون 16 پرو

بااین‌حال، چیزی که شایان‌ذکر است این است که گوگل در اینجا تنها نخواهد بود. انتظار می‌رود سری آیفون 16 پرو نیز از همین پنل جدید استفاده کند. اپل در چند سال گذشته از نمایشگرهای برتر سامسونگ در آیفون‌های پرو خود استفاده کرده است و در مدل‌های آیفون 15 پرو فعلی نیز از «M12» استفاده شده است. حال گفته می‌شود که پنل M12 همچنان در مدل‌های پایه آیفون 16 استفاده خواهد شد، اما آیفون 16 پرو و آیفون 16 ​​پرو مکس از M14 بهره خواهند برد.

انتظار می‌رود اپل و گوگل گوشی‌های آینده خود را به‌ترتیب در ماه‌های شهریور و مهر رونمایی کنند.

نظر شما درباره نمایشگر ارتقایافته سری iPhone 16 Pro و Pixel 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی