حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی نوت ۶۰ با تراشه Unisoc در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی جدیدی است تا سری Note خود را گسترش دهد. ریلمی نوت ۶۰ با برخورداری از تراشه Unisoc در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این تلفن هوشمند جانشین ریلمی نوت ۵۰ خواهد شد.

گوشی اقتصادی ریلمی نوت ۶۰ از تراشه Unisoc T612 برخوردار است

گوشی Realme Note 60 با شماره مدل RMX3933 در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۴۳۲ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱,۳۴۱ را ثبت کرده است. لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی آینده ریلمی به تراشه‌ای با حداکثر فرکانس CPU ۱.۸۲ گیگاهرتز مجهز می‌شود و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 برخوردار است. براساس داده های منتشر شده، می‌دانیم که تراشه Unisoc T612 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme Note 60 را بر عهده خواهد داشت. این تلفن هوشمند اقتصادی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

Realme Note 50

البته این اولین بار نیست که اطلاعاتی درباره ریلمی نوت ۶۰ منتشر می‌شود. قبلاً این گوشی در میان داده های چندین وب‌سایت صدور گواهینامه مانند NBTC، SIRIM و TUV ظاهر شده. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی تأییدیه TÜV، می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این دستگاه موفق به دریافت گواهی BIS نیز شده که البته متاسفانه هیچکدام از مشخصات Realme Note 60 را نشان نمی‌دهد. مطابق با گزارش Mysmartprice، ریلمی در گذشته اعلام کرده که گوشی های سری Note را در کشور هند عرضه نمی‌کند. بنابراین، احتمالاً عرضه Note 60 نیز در کشور هند بسیار کم است.

این گوشی ریلمی فقط ۶۵ دلار قیمت دارد: Realme Note 50

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون‌به‌صرفه ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی