حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات مهمی برای باتری آیفون ۱۶ اپل در نظر گرفته شده است

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اوایل تابستان هستیم و کمتر از ۳ ماه دیگر رونمایی از سری iPhone 16 انجام خواهد شد. شایعات مختلفی درباره نسل بعدی موبایل‌های اپل وجود دارد. به تازگی گزارش شده که تغییرات مهمی برای باتری آیفون ۱۶ اپل در نظر گرفته خواهد شد.

باتری آیفون ۱۶ اپل

همانطور که در پست جدید مینگ‌چی‌کو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌بینید، ادعا شده که اپل می‌خواهد باتری آیفون جدید را درون یک قاب ساخته شده از استیل ضدزنگ قرار بدهد.

طبیعتا منظور از آیفون جدید می‌تواند سری iPhone 16 باشد. البته مشخص نیست که هر ۴ عضو این خانواده چنین تغییری را تجربه کنند اما به نظر می‌رسد که اینطور باشد، چرا که به قوانین اتحادیه اروپا اشاره شده و تمام محصولات باید از این قوانین تبعیت کنند.

اتحادیه اروپا می‌خواهد که تا سال ۲۰۲۷ تمام موبایل‌های هوشمند با باتری قابل تعویض (توسط کاربر) عرضه شوند. احتمالا این تغییرات در باتری آیفون می‌تواند در تلاش برای دستیابی به چنین موضوعی هم باشد.

گزارش غیررسمی درباره باتری آیفون ۱۶

گزارش غیررسمی درباره باتری آیفون ۱۶

اما این قرارگرفتن باتری درون قاب استیل ضدزنگ چه کمکی به آیفون‌های آتی می‌کند؟ اول این‌که تعویض باتری را ساده‌تر خواهد کرد. البته این هنوز با قابل تعویض بودن توسط کاربر فاصله دارد.

دوم این‌که ادعا می‌شود چگالی انرژی این باتری‌های جدید بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. این تقریبا یعنی حجم باتری‌های سری آیفون ۱۶ می‌تواند در شرایط کاملا برابر، حدود ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر از باتری‌های سری آیفون ۱۵ باشد.

طبیعتا در کنار تراشه و سیستم‌عامل بهینه‌تر می‌تواند به عمر باتری بهتر سری iPhone 16 منجر شود.

مینگ‌چی‌کو قبلاً ادعا کرده بود که قاب استیل ضد زنگ باتری آیفون ۱۶ را Sunway تامین کند.

دیگر مشخصات سری آیفون ۱۶ چطور خواهد بود؟

پیش‌تر گفته شده بود که سری iPhone 16 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دکمه فیزیکی Action جدید و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همراه می‌شوند. همچنین انتظار می رود مدل‌های آیفون 16 پرو به تراشه A18 Pro مجهز شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری آیفون ۱۶ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)