حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی RedMagic 9S Pro طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

قرار است که ردمجیک ۹ اس پرو در تاریخ ۳ جولای (۱۳ تیر ماه) و در کشور چین معرفی شود. این تلفن هوشمند جدید نوبیا از نسخه «leading version» اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود که عملکرد بهتری نسبت به نسخه معمولی این تراشه دارد. در حال حاضر و پیش از رونمایی RedMagic 9S Pro، تصاویر رسمی این گوشی گیمینگ پرچمدار منتشر شده‌اند که طراحی آن را نشان می‌دهند.

نوبیا RedMagic 9S Pro از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

نوبیا چندین تصویر را از RedMagic 9S Pro به‌اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید، این دستگاه از نسخه «leading version» اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند خواهد بود. این تراشه، نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استاندارد است و عملکرد کلی بهتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ردمجیک ۹ اس پرو

ردمجیک ۹ اس پرو

تصاویر منتشر شده، RedMagic 9S Pro را در چهار رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند. دو تای آنها دارای قاب پشتی شفاف هستند. مشابه آنچه که در RedMagic 9 Pro دیده‌ایم. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی دارای دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خواهد بود.

همچنین نوبیا برخی از ویژگی های کلیدی RedMagic 9S Pro را به اشتراک گذاشته است. بر اساس پست های ویبو این تولیدکننده گوشی های هوشمند، ردمجیک ۹ اس پرو از سیستم خنک‌کننده ICE 3.5 بهره‌مند خواهد بود. هدف این سیستم خنک‌کننده کاهش دمای CPU تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کاهش دمای بدنه دستگاه تا ۱۹.۵ درجه سانتی‌گراد است. با توجه به وجود فن، دستیابی به این ادعا ها غیرممکن به نظر نمی‌رسد.

ردمجیک ۹ اس پرو (دارای قاب پشتی شفاف)

نوبیا RedMagic 9S Pro (دارای قاب پشتی شفاف)

همچنین، به‌طور رسمی تأیید شده است که RedMagic 9S Pro از باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. نوبیا ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند می‌تواند به‌راحتی تا دو روز شارژدهی داشته باشد. این دستگاه از شارژ سریع (سیمی) ۱۶۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد که انتظار می‌رود باتری آن را در زمان کوتاهی از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند.

مطابق با گزارش Notebookcheck، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات قیمت RedMagic 9S Pro وجود ندارد و ما نمی‌دانیم که آیا این تلفن هوشمند گیمینگ در بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود یا نه. لازم به ذکر است که RedMagic 8S Pro در بازار جهانی عرضه شد، بنابراین عرضه جانشین این تلفن هوشمند در بازار های جهانی، چندان دور از ذهن نیست.

تاریخ رونمایی RedMagic 9S Pro مشخص شد: ۱۳ تیر ماه

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی