حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی اوپو Find X8 فاش شد: به‌کارگیری دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، که او را با نام Digital Chat Station می‌شناسیم، مشخصات کلیدی اوپو Find X8 را به‌اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات کلیدی اوپو Find X8: نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین پریسکوپی

انتظار می‌رود که مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز اوپو فایند ایکس ۸ را بر عهده داشته باشد. این تراشه قدرتمند بر اساس فرآیند نسل دوم سه نانومتری TSMC ساخته می‌شود و احتمالاً در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تراشه پرچمدار آینده مدیاتک با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام، به رقابت بپردازد.

اوپو Find X7

Oppo Find X7

برای اوپو Find X8 یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رفرش‌ریت متغیر (LTPO) و وضوح 1.5K در نظر گرفته شده است. البته در حال حاضر نمی‌دانیم که این نمایشگر کاملاً تحت خواهد بود یا گوشه های خمیده خواهد داشت.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Oppo Find X8 قرار می‌گیرد. دوربین اصلی به سنسور بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی سونی با اندازه 1/1.4 اینچی مجهز می‌شود. این تلفن هوشمند آینده اوپو دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. سیستم دوربین های این گوشی به فناوری پردازش تصویر Hasselblad مجهز می‌شوند.

همان‌طور که Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که Oppo Find X8 Pro دارای دوربین های چهارگانه در قاب پشتی باشد. این دستگاه از دو دوربین پریسکوپی بهره‌مند خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ یک انتخاب محبوب برای پرچمداران آینده است؛ زیرا شایعه شده که تلفن های هوشمند سری X200 ویوو نیز به همین چیپست مجهز می‌شوند.

اوپو Find X7 Ultra با ۲ دوربین پریسکوپی و نسل دوم سنسور ۱ اینچی سونی معرفی شد

با توجه به افشای مشخصات کلیدی، نظر شما درباره اوپو Find X8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی