حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه و قیمت CMF Phone 1 تأیید شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار

پس از طراحی و مشخصات صفحه نمایش، تراشه و قیمت CMF Phone 1 رسماً تأیید شد. هم‌اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 7300 5G برخوردار خواهد بود.

برخی از مشخصات CMF Phone 1 رسماً تأیید شده است

مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ که ماه گذشته میلادی معرفی شد، نسخه ارتقا یافته دیمنسیتی ۷۰۵۰ محسوب می‌‌شود. این تراشه ۸ هسته‌ای بر اساس فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده که نویدبخش عملکرد بهبود یافته، کاهش قابل‌توجه مصرف باتری و در نتیجه افزایش میزان شارژدهی گوشی است.

برند CMF امتیاز بنچمارک AnTuTu مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ را به‌اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد عملکردی بهتر از دیمنسیتی ۷۰۵۰، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و اسنپدراگون 782G دارد.

تراشه و تاریخ رونمایی CMF Phone 1

امتیاز بنچمارک AnTuTu مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰

برند CMF تأیید کرده که اولین گوشی آن حداکثر از ۸ گیگابایت حافظه رم + ۸ گیگابایت رم مجازی برخوردار خواهد بود. شایعات منتشر شده در گذشته نشان داده‌اند که این دستگاه در نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم نیز به‌دست کاربران می‌رسد.

ویدیوی کوتاه منتشر شده از سوی Zack Nelson (که او را با نام JerryRigEverything می‌شناسیم) نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند CMF از ماژول حافظه SK hynix برخوردار خواهد بود. در این ویدئو برخی از حسگر های CMF Phone 1 مانند قطب‌نما و حسگر های حرکتی نشان داده شده است.

گوشی سی‌ام‌اف فون ۱ قیمتی کمتر از ۲۴۰ دلار خواهد داشت

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تایید شده که اولین گوشی CMF با قیمتی کمتر از ۲۰,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۲۴۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. همچنین می‌دانیم که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای CMF Phone (1) توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را داشته و از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند ارزان‌قیمت در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر ماه) رونمایی خواهد شد. در کنار این گوشی ساعت هوشمند CMF Watch 2 Pro و ایربادز Buds Pro 2 نیز معرفی می‌شود.

گوشی CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض است

نظر شما درباره اولین گوشی برند CMF چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی