حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HMD Skyline G2 با طراحی مشابه نوکیا لومیا در راه است

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

به‌نظر می‌رسد که HMD Global، شرکت فعلی سازنده تلفن های هوشمند برند نوکیا، می‌خواهد نام لومیا را با سری Skyline خود زنده کند. اطلاعات فاش شده، نشان می‌دهند که گوشی HMD Skyline G2 در دست توسعه قرار دارد.

گوشی HMD Skyline G2 شاید به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود

در اوایل ماه جاری میلادی، فاش شد که HMD در حال کار بر روی گوشی جدیدی به نام Skyline است. رندر هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند دارای طراحی شبیه به سری نوکیا لومیا خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که حداقل دو گوشی از سری Skyline در دست توسعه قرار دارد. یک افشاگر اطلاعات با نام کاربری smashx_60، پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرد که نشان می‌دهد HMD در حال کار بر روی دومین گوشی از سری اسکای‌لاین، با نام Skyline G2 است. وی به‌خاطر افشای اطلاعات مرتبط با HMD شناخته می‌شود.

رندر HMD Skyline G2

در حال حاضر مشخص نیست که مدل G2 جانشین اولین تلفن هوشمند سری Skyline می‌شود یا یک دستگاه جداگانه است. با توجه به آنکه هنوز اولین گوشی سری Skyline نیز معرفی نشده، احتمالاً زمان زیادی تا رونمایی HMD Skyline G2 باقی مانده است.

مشابه HMD Skyline، مدل G2 نیز دارای دوربین سه‌گانه در قاب پشتی خواهد بود. منبع این گزارش چهار کانفیگ احتمالی را برای دوربین های این تلفن هوشمند آینده HMD به اشتراک گذاشته است که یکی از آنها شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

کانفیگ های احتمالی دوربین اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین جی ۲

تمامی کانفیگ های احتمالی HMD Skyline G2 شامل دوربین های تله‌فوتو، فوق‌عریض و ToF می‌شود. طبق گزارش ها، اچ‌ام‌دی می‌خواهد علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را هدف قرار دهد. به‌نظر می‌رسد که بارزترین تفاوت ظاهری بین Skyline و Skyline G2، میزان حاشیه اطراف صفحه نمایش باشد. اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین دارای حاشیه نسبتا زیاد در قسمت پایینی و حاشیه های نازک در طرفین و بالای نمایشگر است. اما در مدل G2 شاهد حاشیه های ضخیم در بالا و پایین صفحه نمایش هستیم که ظاهر قدیمی‌تری به آن می‌دهد.

برخلاف نشت اطلاعاتی HMD Skyline که مشخصات و قیمت آن را نشان می‌داد. جزئیات زیادی درباره گوشی HMD Skyline G2 در دست نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سخت‌افزار، نرم‌افزار و تاریخ معرفی Skyline G2 باید منتظر افشای اطلاعات بیشتر یا اعلامیه های رسمی باشیم.

یادآوری طراحی محبوب لومیا ۹۲۰ نوکیا در HMD Skyline محتمل است

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید اچ‌ام‌دی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی