حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X200 اولین گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9400 خواهد بود

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | ویوو

در گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه که ویوو X200 اولین گوشی مجهز به پرچمدار نسل بعدی مدیاتک، یعنی Dimensity 9400 خواهد بود. اکنون نیز گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه این گوشی یک محصول کامپکت با طراحی بروز شده خواهد بود.

ویوو X200 اولین گوشی مجهز به پرچمدار آینده مدیاتک خواهد بود

ویوو مدتی زیادی است که سعی کرده تا هر سال پرچمدارهای جدیدش را به اولین محصولاتی تبدیل کند که از تراشه‌های پریمیوم جدید مدیاتک بهره می‌برد. به احتمال زیاد ویوو قصد دارد این کار را با سری X200 خود نیز انجام دهد. اما پردازنده جدید، تمام تفاوت‌های این محصول با نسل قبلش نیست.

X200 و X200 پرو به احتمال زیاد دارای چیپست مدیاتک دامنسیتی 9400 خواهند بود. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات افشا شده توسط Digital Chat Station، صفحه نمایش مدل پایه ممکن است کوچک‌تر از پنل 6.78 اینچی موچود در سری X100 باشد.

البته ممکن است که ویوو X200 همچنان به همان رزولوشن صفحه نمایش 1.5K و حسگر اثرانگشت اپتیکال موجود در نسل قبل خود مجهز شود خود مجهز شود. در بخش دوربین نیز پیش بینی می‌شود که هر سه دوربین این گوشی به حسگر‌های 50 مگاپیکسلی مجهز شوند که یک ارتقاء قابل توجه در مقایسه با ویوو X100 می‌باشد.

با توجه به این نکته، پیش‌بینی می‌شود که ویوو در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود ترکیب دوربین مدل پرو را نیز تغییر دهد، زیرا ظاهراً مردم دوربین سری X100 را به اندازه کافی نپسندیده‌اند.

نظر شما درباره سری ویوو X200 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر