حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ساعت و ایربادزهای جدید سامسونگ کاملا مشابه محصولات اپل خواهد بود!

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها از بازده بخش لوازم جانبی خود راضی نیستند و در جهت بهبود شرایط نیم‌نگاهی به خروجی‌های موفق رقیب دیرینه خود یعنی اپل داشته‌اند. آنطور که رندرهای Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra در کنار Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro منتشر شده است، باید گفت که طراحی ساعت و ایربادزهای جدید سامسونگ کاملا مشابه محصولات اپل خواهد بود!

محصولات جدید سامسونگ به محصولات اپل شباهت خواهند داشت

آنطور که پیداست، این ۲ ساعت هوشمند و ۲ ایربادز کره‌ای‌ها همراه با گوشی‌های تاشو جدید آن‌ها و گلکسی رینگ، همه و همه در رویداد ۲۰ تیر ۱۴۰۳ رونمایی می‌شوند.

گلکسی واچ ۷

گلکسی واچ ۷

در حالی که گلکسی واچ ۷ کاملا مشابه همان زبان طراحی همیشگی محصولات سامسونگ است و نمایشگر دایره‌ای را ارائه می‌دهد، اما مدل گلکسی واچ اولترا به شکل خیلی واضحی و به خصوص با این رنگ و طراحی بند؛ مشابه اپل واچ اولترا است.

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

با این حال همچنان نمایشگر دایره‌ای دارد، نمایشگری که احتمالا با شیشه مقاوم یاقوت کبود پوشیده می‌شود. همچنین بدنه آن تیتانیومی است و ۳ دکمه فیزیکی دارد. دکمه وسطی مشابه دکمه چرخان اپل واچ به نظر می‌رسد.

در بخش ایربادزها اما تغییرات بسیار بیشتر است. سامسونگ تصمیم گرفته تا از طراحی بدون ساقه خود فاصله بگیرد و طراحی ساقه‌دار را انتخاب کند. هر چند به لحاظ طراحی لزوما این محصولات دقیقا مشابه ایرپادزهای اپل نیستند اما همین ساقه‌دار شدن آن‌ها سبب می‌شود تا از دور بسیار شبیه آن‌ها باشد.

 

گلکسی بادز ۳ پرو

گلکسی بادز ۳ پرو

همچنین حتی کیس مدل پرو به مانند ایرپادزهای اپل دیده می‌شود! مدل پرو دارای گوشی‌های سیلیکونی است که درون گوش راحت‌تر جای می‌گیرد. این هم دقیقا مانند ایرپادز پرو اپل محسوب می‌شود.

اما گلکسی بادز ۳ دارای سری‌های پلاستیکی سخت با طراحی “نیمه-باز” است. این هم دوباره مشابه ایرپادز ۳ اپل است!

 

طراحی ساقه دار گلکسی بادز ۳

طراحی ساقه دار گلکسی بادز ۳

نظر شما درباره تصمیم سامسونگ برای این تغییر طراحی در لوازم جانبی جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)