حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی ۱۵ پرو

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

ویژگی دیافراگم متغیر یکی از ویژگی‌هایی است که هر چند گاهی یکی از محصولات به آن مجهز می‌شود اما حضور آن مداوم نبوده و کمی بعدتر دیگر نسل‌های بعدی به آن مجهز نمی‌شوند. به تازگی گزارش غیررسمی درباره Xiaomi 15 Pro داریم که رویداد مشابهی را تایید می‌کند. آنطور که شنیده می‌شود، حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی ۱۵ پرو رقم می‌خورد.

مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

پاییز امسال، کوالکام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 را معرفی می‌کند و گزارش شده که ظاهرا شیائومی برای اولین بار از آن استفاده خواهد کرد. اگر این گزارش صحیح باشد، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که تراشه پرچمدار آینده را در خود دارند و انتظار می‌رود همان پاییز نیز رونمایی شوند.

لوگو جدید شیائومی

طبق گفته یک منبع چینی، شیائومی 15 پرو با یک دوربین اصلی مجهز دیافراگم ثابت اما باز جدید خواهد بود که جلوی یک حسگر تصویر بسیار بزرگ با رزلوشن 50 مگاپیکسل قرار خواهد گرفت. بنابراین دیافراگم متغیر که در نسل قبلی حاضر بود، دیگر اینجا وجود ندارد.

این گوشی با دوربین زوم پریسکوپ تله فوتو 3 برابری 50 مگاپیکسلی همراه خواهد شد و در کل گوشی کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

طبق شایعات قبلی، دوربین فوق عریض شیائومی 15 پرو نیز دارای رزلوشن 50 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین اصلی از حسگر تصویر ۱ اینچی OmniVision OV50K استفاده خواهد کرد و دوربین زوم پریسکوپ ظاهرا از حسگر تصویر Sony IMX882 استفاده می کند.

شیائومی 15 پرو همچنین دارای صفحه نمایشی به رزلوشن 2K و دارای خمیدگی اندک، به مانند شیائومی 14 اولترا خواهد بود. حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اولتراسونیک با این پنل ارائه می‌شود.

شیائومی 14 پرو هرگز به طور رسمی در خارج از چین عرضه نشد و متاسفانه Xiaomi 15 Pro نیز ممکن است همین سرنوشت را داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر این محصول پرچمدار شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)