حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 12F 5G با مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و هوش مصنوعی اوپو معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

در اوایل ماه جاری میلادی، شاهد رونمایی از گوشی های Oppo Reno 12 و Reno 12 Pro برای عرضه در بازار جهانی بودیم. هر دو دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Energy برخوردارند. هم‌اکنون، اوپو Reno 12F 5G رونمایی شده است. این دستگاه از Oppo AI و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED بهره می‌برد.

اوپو Reno 12F 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

اوپو رینو 12F 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است که رنگ های ۱۰ بیتی و حداکثر روشنایی ۲,۱۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته که با AGC DT-Star 2 محافظت می‌شود.

Oppo Reno 12F 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. اوپو Reno 12F 5G با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. Reno 12F 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14.0.1 به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند به ویژگی های هوش مصنوعی اوپو برای عکاسی پیشرفته مجهز شده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Oppo Reno 12F 5G در یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. در ماژول مستطیلی شکل موجود در قاب پشتی این دستگاه، سه لنز دوربین قابل مشاهده است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته، برای دوربین اولتراواید و ماکرو نیز به‌ترتیب از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

Oppo Reno 12F 5G

از دیگر ویژگی های این گوشی جدید اوپو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۳، NFC، GPS، حافظه رم مجازی تا ۸ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD اشاره کرد. این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP54، تا حدی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. Oppo Reno 12F 5G دارای ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۵.۸ در ۷.۷۶ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۷ گرمی دارد.

اوپو رینو 12F قیمتی معادل ۳۲۶ دلار دارد

اوپو Reno 12F 5G در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه از معادل ۳۲۶ دلار شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این تلفن هوشمند را در رنگ های سبز زیتونی یا نارنجی تهیه کنند.

اوپو Reno 12 و Reno 12 Pro با نمایشگری دارای چهار لبه خمیده معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی هوشمند میان‌رده جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی