حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک AnTuTu ردمجیک 9S پرو پلاس منتشر شد: ثبت رکوردی جدید

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، نوبیا

می‌دانیم که ردمجیک 9S پرو در تاریخ ۳ جولای (۱۳ تیر ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. هم‌اکنون، امتیاز بنچمارک AnTuTu ردمجیک 9S پرو پلاس منتشر شده. این تلفن هوشمند با شماره مدل NX769S_V2A، در میان داده های AnTuTu مشاهده شده است.

ردمجیک 9S پرو پلاس در بنچمارک AnTuTu موفق به ثبت امتیازی بیش از ۲.۳ میلیون شد

لیست بنچمارک AnTuTu تأیید می‌کند که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمجیک 9S پرو پلاس را بر عهده خواهد داشت. البته می‌دانیم که ردمجیک به سراغ نسخه «Leading Version» این تراشه رفته است. تفاوت این نسخه با مدل استاندارد، فرکانس بالاتر CPU (اورکلاک شده) آن است. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌کارگرفته شده در RedMagic 9S Pro Plus دارای ۱ هسته قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳۹ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۹۷، دو هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و یک هسته Cortex-A720  با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز است. حداکثر فرکانس CPU اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استاندارد به ۳.۳ گیگاهرتز می‌رسد.

داده های بنچمارک AnTuTu

لیست بنچمارک AnTuTu تأیید می‌کند که ردمجیک 9S پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهد بود. همچنین تایید شده است که این دستگاه به‌طور پیش فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. احتمالاً مدل ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایتی با پسوند «پرو پلاس» عرضه می‌شود؛ اما پیکربندی های دیگر با پسوند «پرو» عرضه خواهند شد.

ردمجیک 9S پرو پلاس در تست CPU بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۴۸۵,۳۶۳ شده است. این گوشی گیمینگ در تست GPU نیز امتیاز ۹۷۹,۹۰۸ را ثبت کرده و در تست های Memory و UX به ترتیب امتیازات ۵۰۷,۱۴۹ و ۳۹۷,۱۲۲ را کسب کرده است.

گوشی RedMagic 9S Pro در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

همچنین شاهد ظاهر شدن RedMagic 9S Pro در میان داده های بنچمارک Geekbench هستیم. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند گیمینگ نیز از Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version برخوردار است. ردمجیک 9S پرو در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۶ موفق به کسب امتیاز ۲,۳۱۹ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۷,۲۱۵ را ثبت کرده است.

بنچمارک Geekbench

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که RedMagic 9S Pro از باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، سایر مشخصات این گوشی احتمالاً با مشخصات سری RedMagic 9 یکسان خواهد ماند. در سوم جولای، علاوه بر گوشی های گیمینگ سری RedMagic 9، شاهد معرفی یک لپ‌تاپ‌ گیمینگ جدید نیز خواهیم بود.

تاریخ رونمایی RedMagic 9S Pro مشخص شد: ۱۳ تیر ماه

نظر شما درباره این سری از گوشی های جدید نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی