حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتقا دوربین هواوی Mate 60 Pro پس از آپدیت HarmonyOS NEXT

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

چهار روز پیش برای شما نوشتیم که آپدیت آزمایشی HarmonyOS NEXT هواوی رسما عرضه شد. کاربران علاقه‌مند، گوشی‌های خود را به‌روز کرده‌اند و تجربه‌شان را به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از این تجارب ارتقا دوربین هواوی Mate 60 Pro پس از آپدیت HarmonyOS NEXT است.

آپدیت HarmonyOS NEXT و ارتقا دوربین هواوی Mate 60 Pro

از جمله مواردی که شاید به صورت رسمی توسط هواوی درباره آپدیت HarmonyOS NEXT عنوان نشده است، بهبود عملکرد دوربین موبایل‌ها پس از این آپدیت است.

در ویدئو زیر می‌توانید تاثیر آپدیت هارمونی او-اس نکست هواوی را روی عملکرد دوربین هواوی میت ۶۰ پرو ببینید:

 

همانطور که مشاهده می‌کنید، عملکرد دوربین‌های اصلی Huawei Mate 60 Pro در هنگام تغییر بزرگنمایی و جابه‌جاشدن بین دوربین‌های فوق عریض، اصلی و زوم بسیار نرم است. این یکی از مسائل آزاردهنده محسوب می‌شد که در دنیای اندروید وجود دارد اما در iOS و آیفون‌ها خیلی بهتر انجام می‌شود.

حالا هواوی با این آپدیت تلاش کرده روی محصولات پرچمدارش بتواند چنین تجربه کاربری ارائه کند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که این آپدیت آزمایشی است و در نسخه نهایی شاید عملکردش بهتر باشد.

برای یادآوری باید بگویم که سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT مبتنی بر اندروید نیست. این باعث می‌شود که نرم افزارهای اندروید روی آن نصب نشود و به صورت کلی فایل apk. روی آن قابل استفاده نباشد.

نظر شما درباره این ویژگی HarmonyOS NEXT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)