حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S25 Ultra سامسونگ یک ایراد طراحی بزرگ گلکسی S24 Ulta را برطرف می‌کند

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدل Ultra سری گلکسی S سامسونگ بعد از گلکسی اس ۲۲ اولترا با گوشه‌های تیز همراه شد. این به نوعی طراحی مشابه سری گلکسی Note را یادآور می‌شد اما حقیقتا هیچ‌وقت خروجی ارگونومیکی نداشت. خبر خوب این‌که گویا بالاخره گلکسی S25 Ultra سامسونگ یک ایراد طراحی بزرگ گلکسی S24 Ulta را برطرف می‌کند.

تغییر طراحی گلکسی S25 Ultra نسبت به نسل قبل

دلیل تیز شدن گوشه‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا به این سمت، قرار گرفتن قلم S Pen درون بدنه دستگاه است. چون قلم در گوشه سمت چپ لبه پایین قرار دارد، امکان ارائه طراحی با لبه‌های گرد وجود ندارد.

طراحی با لبه‌های گرد در خانواده Galaxy S در مدل‌های پایه و پلاس حفظ شده و باعث می‌شود که هنگام در دست گرفتن گوشی، بخش تیزی وجود نداشته باشد که کف دست شما را اذیت کند.

همانطور که در پست بالا می‌بینید، یکی از منابع قابل اتکا در زمینه شایعات سامسونگ ادعای بزرگی دارد. در این پست ICE UNIVERSE در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا می‌شود که به احتمال ۱۰۰ درصد گوشه‌های گلکسی اس ۲۵ اولترا گرد خواهد بود.

در تصاویر پست پایین آن می‌بینید که اثر گوشه‌های تیز در مدل‌های Ultra سه نسل اخیر خانواده گلکسی S در استفاده حتی کوتاه مدت می‌تواند چه تاثیری روی دست کاربر بگذارد.

این گوشه‌های تیز همواره یکی از نکات مورد نقد ما در بررسی گوشی‌های اولترا سامسونگ در ترنجی بوده است. با این که هنوز مشخص نیست ظاهر Galaxy S25 Ultra با گوشه‌های گرد به چه صورت خواهد بود، امیدواریم که طراحی جدید بتواند ارگونومیک‌تر و همزمان زیبا باشد.

نظر شما چیست؟ از این تغییر استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)