حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A06 سامسونگ با تراشه مدیاتک G85 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه های آینده از گلکسی A06 رونمایی کند. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جانشین گلکسی A05 خواهد شد. برخی از مشخصات کلیدی این گوشی آینده سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

گلکسی A06 مانند نسل قبل از تراشه مدیاتک Helio G85 بهره می‌برد

سامسونگ Galaxy A06 با شماره مدل SM-A065F در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. این گوشی در تست تک هسته‌ای Geekbench 4.2 موفق به کسب امتیاز ۱,۶۴۴ شده است. این تلفن هوشمند در تست چند هسته‌ای امتیاز ۵,۳۲۶ را به دست می‌آورد. این دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

سامسونگ Galaxy A06 در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ

همان‌طور که mysmartprice اشاره می‌کند، گلکسی A06 سامسونگ دارای تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک با شماره مدل MT6769V/CZ است. این چیپست دارای حداکثر فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی Mali G52 بهره می‌برد. اطلاعات مذکور نشان می‌دهند که مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy A06 را بر عهده خواهد داشت. این گوشی موفق به دریافت  گواهینامه WiFi Alliance شده است. این تلفن هوشمند آینده سری A سامسونگ از اتصال دو بانده WiFi 5 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.

نگاهی کوتاه به مشخصات Galaxy A05

سامسونگ Galaxy A05 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ است. تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند حداکثر با ۶ گیگابایت رم به دست کاربران می‌رسد. دو لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی A05 دیده می‌شود. دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دارد؛ و برای دوربین سلفی،‌ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سامسونگ Galaxy A05 دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و وزن ۱۹۵ گرمی آن اشاره کرد.

گلکسی A05 و گلکسی A05s سامسونگ در مالزی معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های هوشمند پایین‌رده جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی