حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا قصد دارد با همکاری گوگل، دستیار جمنای را به خانواده گوشی‌های ریزر بیاورد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا اخیراً گوشی هوشمند تاشو جدید خود را با نام موتورولا ریزر 2024 معرفی کرده است. با وجود اینکه این گوشی، جزء محصولات ارزان قیمت بازار محسوب نمی‌شود، اما در زمینه هوش مصنوعی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. موتورلا سعی کرده تا با استفاده از هوش مصنوعی، تجربه کاربری گوشی‌های خود را خصوصاً در بخش دوربین بهبود ببخشد. اکنون نیز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه پرچمداران تازه‌ معرفی شده سری موتورولا ریزر، به دستیار هوش مصنوعی گوگل جمنای مجهز خواهند شد.

دستیار هوش مصنوعی گوگل جمنای، به گوشی‌های سری ریزر می‌آید

از جمله ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گوشی‌های موتورولا می‌توان به ضبط خودکار لبخند با هوش مصنوعی، ضبط ژست‌ها، بهبود خودکار تصویر در Google Photos و زیبایی چهره اشاره کرد. اما این تمام چیزی نیست. این سازنده گوشی مستقر در ایالات متحده اعلام کرد که طی همکاری با گوگل قصد دارد تا Gemini را به سری 2024 Razr اضافه کند.

این بدان معناست که برای اولین بار، کاربران ریزر می‌توانند مستقیماً از صفحه نمایش خارجی گوشی تاشوی خود به جمنای دسترسی داشته باشند. موتورولا اعلام کرد که برای جذاب‌تر کردن تجربه نمایش خارجی، دسترسی به Google Photos را نیز اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن تلفن خود، عکس‌ها یا ویدیوهای ذخیره‌شده در فضای ابری را مشاهده، حذف و یا اشتراک‌گذاری کنند.

علاوه بر دسترسی به Google Photos، موتورولا همچنین قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «Ask Photos» را در ماه‌های آینده اضافه کند که راهی جدید برای جستجوی عکس‌ها با جمنای است. موتورولا همچنین اعلام کرد که کاربران Razr به مدت 3 ماه با دسترسی به مدل‌های هوش مصنوعی گوگل، Gemini Advanced را بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

البته این تمام خبرهای خوب موتورولا برای کاربرانش نیست! دارندگان گوشی‌های ریزر، 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری دریاف خواهند کرد و از دستیار جمنای در برنامه‌های گوگل مانند Gmail، Docs و غیره بهره خواهند برد. همه این موارد در طرح اشتراکی Google One AI Premium گنجانده شده است.

مشارکت گوگل و موتورولا همچنین به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی Moto را که توسط Google Cloud فعال شده است، از جمله Moto Magic Canvas و Style Sync را می‌دهد.

نظر شما درباره همکاری گوگل و موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر