حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت مناسب ترین گوشی های شیائومی

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

قیمت شیائومی، یکی از مشخصه‌های فوق‌العاده مهمی است که باید برای خرید موبایل‌های هوشمند این برند در نظر داشته باشید. قیمت عاملی پراهمیت برای خرید هر کالایی است به موارد مختلفی بستگی دارد. شیائومی برندی است که توانسته محصولات گوناگونی را با قیمت مناسب به بازار ارائه کند.

این برند، تمامی محصولات خود را از کمپانی‌هایی مانند اپل و سامسونگ ارزان‌تر ارائه کرده و همین موضوع نیز باعث شده تا هر مشتری با هر بودجه‌ای، قادر به خرید آن‌ها باشد. ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب، بهترین و قیمت مناسب‌ترین محصولات شرکت چینی شیائومی را به شما معرفی کنیم.

شیائومی؛ بهترین تولیدکننده موبایل‌های اقتصادی

قبل‌از هرچیزی بهتر است بدانید که چرا اصلا قیمت شیائومی برای خرید انواع موبایل‌ها مناسب است. شرکت چینی شیائومی برندی است که فعالیت خود را در سال 2010 میلادی شروع کرده و توانسته تا سال 2014 به بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل در چین تبدیل شود.

تولید انواع مدل‌های اقتصادی و میان‌رده قیمت مناسب توسط این شرکت موجب شده تا شیائومی قادر باشد حجم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر به‌جای شیائومی سراغ برندهایی مانند سامسونگ بروید، باید برای محصولی با مشخصات فنی یکسان، قیمت بیشتری بپردازید.

کدام مدل گوشی شیائومی قیمت مناسب را بخریم؟

بگذارید برای اینکه کار شما در بررسی قیمت شیائومی و خرید محصولات آن راحت‌تر شود، خوش‌قیمت‌ترین و مناسب‌ترین موبایل‌هایی که توسط این شرکت تولید شده‌اند را معرفی کنیم. در این بخش محصولات شیائومی که قیمت مناسبی دارند را با هم بررسی خواهیم کرد.

گوشی شیائومی Poco M5s

یکی از بهترین موبایل‌هایی که برای خرید از این برند وجود دارد، موبایل پوکو ام 5 اس است. poco m5s محصولی پرطرفدار و پرفروش از این شرکت به‌حساب می‌آید که مشخصات فنی خوبی را به‌عنوان یک محصول اقتصادی به شما ارائه می‌دهد.

قیمت شیائومی poco m5s ارزش خرید بالایی دارد و دلیل این موضوع، ویژگی‌هایی مانند نمایشگر آمولد با تراکم 409 پیکسل بر اینچ، تراشه هلیو G95، رم 8 گیگابایتی و دوربین 4 گانه 64 مگاپیکسلی هستند. البته نباید از قابلیت فیلمبرداری 4K این تلفن همراه هوشمند غافل شد.

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

همانند مدل قبلی، قیمت شیائومی ردمی 10 نیز مناسب بوده و به‌عنوان یک محصول اقتصادی به‌شمار می‌رود. البته اگر به ظاهر این اسمارت‌فون توجه کنید، احتمالا فکر کنید که قیمت آن گران بوده یا یک میان‌رده است، اما خیر!

نمایشگر این دستگاه دارای ابعاد 6.58 اینچ بوده و از دوربین 50 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. با استفاده از رم 6 گیگابایتی و تراشه Dimensity 700 از شرکت مدیاتک، این گوشی توانسته توان خوبی برای پردازش داشته باشد. ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی این موبایل قادر است تا ساعات طولانی، برای شما شارژ نگه دارد.

گوشی شیائومی Poco M5

اگر می‌خواهید خوش‌قیمت‌ترین محصول شیائومی را برای خرید پیدا کنید، باید مدل ام 5 را نیز در نظر داشته باشید. بسیاری از مشتریان نقد زیادی به طراحی این محصول کرده و از قاب پشتی آن خوششان نمی‌آید، اما این امر چیزی از ارزش خرید آن را کم نمی‌کند.

با پرداخت قیمت شیائومی پوکو ام 5 قادر هستید از یک نمایشگر IPS با رزولوشن 1080×2408 پیکسل استفاده کنید. دوربینی که در این محصول به کار برده‌اند، از 3 حسگر بهره برده و رزولوشن دوربین اصلی آن حدود 50 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

بهره‌گیری از نمایشگر آمولد در اسمارت‌فون ردمی نوت 12 باعث شده تا قیمت این محصول ارزش بیشتری پیدا کند. البته موارد دیگری نیز در قیمت شیائومی ردمی نوت 12 موثر هستند. 120 هرتزی بودن نمایشگر یکی از این موارد به‌حساب می‌آید.

در کنار این صفحه‌نمایش، یک تراشه اسنپ‌دراگون 685 و رم 8 گیگابایتی به‌کار برده‌اند. نباید از دوربین 50 مگاپیکسلی این موبایل غافل شوید، زیرا با بهره‌گیری از آن می‌توانید تصاویر باکیفیت و فیلم‌های حرفه‌ای ثبت کنید. مهندسان شیائومی برای این مدل یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری در نظر گرفته‌اند که قطعا بهترین شارژدهی را در این بازه قیمتی به شما می‌دهد.

گوشی شیائومی Redmi 13C

اگر می‌خواهید هزینه مناسبی برای تهیه یک موبایل اقتصادی و قیمت مناسب بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم که ردمی 13 سی را در انتخاب‌های خود جای دهید. نمایشگری که شیائومی برای این محصول در نظر گرفته، از نوع IPS بوده و 90 هرتزی است.

دقت کنید که رزولوشن این نمایشگر پایین است و تراکم پیکسلی بسیار کمی دارد. می‌توانید این محصول را در رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی خریداری کرده و از تراشه 12 نانومتری آن، برای اجرای برنامه‌های مختلف استفاده کنید. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد که در این بازه قیمتی پاسخگوی نیازتان خواهد بود.

گوشی شیائومی Redmi Note 12R Pro

به‌دنبال خرید یک موبایل با بهترین قیمت شیائومی هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم که به گوشی ردمی نوت 12 آر پرو نیز فکر کنید. Redmi note 12R pro دستگاهی است که طراحی آن همانند یک محصول میان‌رده یا پرچم‌دار است.

می‌توانید این موبایل را در رنگ‌های جذاب خریداری کرده و از نمایشگر OLED 120 هرتزی آن نهایت لذت را ببرید. بهره‌گیری از اسنپ‌دراگون 4 در کنار رم 12 گیگابایتی، این محصول را به یک انتخاب عالی در موبایل‌های قیمت مناسب قرار داده است.

خرید بهترین گوشی‌های خوش‌قیمت شیائومی

خرید از یک فروشگاه معتبر به شما قابلیت پیدا کردن پایین‌ترین قیمت شیائومی را می‌دهد. دیجی‌کالا فروشگاهی است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. فروشندگان بسیار زیادی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا وجود دارند که قیمت‌های متفاوتی از موبایل‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

تنها کافی‌است از میان مدل‌هایی که در این مطلب ذکر کردیم، یکی را انتخاب کرده و قیمت آن را در دیجی‌کالا جویا شوید. سپس می‌توانید از بین فروشندگان گوناگون، یکی را برای خرید انتخاب کرده و سفارش خود را در دیجی‌کالا ثبت کنید.

جمع‌بندی

موبایل‌های متفاوتی توسط شیائومی تولید شده‌اند. خرید محصولاتی که قیمت شیائومی پایینی دارند، به افرادی پیشنهاد می‌شود که به‌دنبال انجام کارهای روزمره و عکس‌برداری ساده هستند. اگر استفاده حرفه‌ای از موبایل دارید، باید سراغ مدل‌های میان‌رده بروید.

بااین‌حال شیائومی موبایل‌های قیمت مناسبی را تولید کرده تا بتوانید با خیال راحت یک محصول را با بودجه پایین بخرید. سعی داشته باشید تا از میان محصولاتی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، یکی را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تمام این مدل‌ها را با قیمتی عالی موجود کرده، کافی‌است به این وب‌سایت رفته و موبایل مد نظر را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی