حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید سی پی ارزان با تخفیف ویژه از سی پی باما

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کالاف دیوتی موبایل یک بازی ویدیویی آنلاین در سبک بتل رویال است که توسط اکتیویژن در سال 2019 منتشر شد و به دلیل هیجان و رقابت، گیم پلی و دسترسی راحت آن، به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در جهان و میلیون ها بازیکن تبدیل شد و مردم سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

این بازی بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل بازی است. مهم ترین مورد در بازی کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی است که با آن می توانید آیتم ها و وسایل بازی و سایر موارد را از اپ استور کالاف خریداری کنید. پیشنهاد می کنم سی پی کالاف را از فروشگاه معتبر و قانونی سی پی باما خریداری کنید و در کمترین زمان (5 دقیقه) و با کمترین قیمت سی پی اصلی را در حساب کاربری خود دریافت کنید.

سی پی چیست؟

سی پی ارز درون‌برنامه‌ای کالاف دیوتی موبایل است که می‌توان از آن برای خرید اقلام مختلف از جمله لباس، سلاح، جعبه‌های شانس و بتل پس استفاده کرد. هزینه سی پی کالاف به قیمت دلار فعلی و بسته سی پی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

خرید سی پی ارزان سی پی باما

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در سی پی باما

با خرید سی پی کالاف می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید و با ارتقا یا خرید تجهیزات نظامی، سلاح ها و اسکین های پیشرفته تر، در نهایت می توانید سطح بازی خود را ارتقا دهید و دشمنان خود را شکست دهید. اما با وجود تحریم ها و نبود کارت های بین المللی، امکان خرید مستقیم از بازی وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه خرید از فروشگاه های معتبر است. برای خرید سی پی  از فروشگاه سی پی باما کافیست ایمیل و رمز اکتیویژن خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از تکمیل خرید در کمتر از 10 دقیقه آن را در حساب خود دریافت کنید.

نکات کلیدی برای بازیکنان مبتدی کالاف

قبل از شروع بازی، با نقشه های مختلف بازی آشنا شوید تا بتوانید به راحتی در میان آن ها حرکت کنید.

مکان مناسبی را برای فرود انتخاب کنید تا شلوغ نباشد و بتوانید به راحتی سلاح و وسایل را در آنجا پیدا کنید.

با احتیاط حرکت کنید و از پوشش برای جلوگیری از آتش دشمن استفاده کنید.

به عنوان یک تیم بازی کنید تا شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

چرا فروشگاه سی پی باما معتبر است؟

فروشگاه سی پی باما دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین نشان طلایی ساماندهی و سایتی بسیار مطمئن برای خرید کلیه خدمات بازی در زمینه بازی های موبایل می باشد. از طرفی تیم پشتیبانی 24 ساعته قوی دارد که در 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در کنار شما و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین از صفحه رسانه های اجتماعی ما دیدن کنید و از اخبار، بازی ها، پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف، سی پی رایگان و غیره بهره مند شوید. تعداد و زمان این کدها محدود است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی