حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس پد پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | تبلت، وان‌پلاس

پس از هفته‌ها پخش تیزر، وان پلاس سرانجام به‌طور رسمی از مدل پیشرفته تبلت خود با نام پد پرو در چین رونمایی کرد. این دستگاه همچنین اولین تبلت با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که آن را به یکی از قدرتمندترین تبلت‌های بازار تبدیل می‌کند. OnePlus Pad Pro همچنین قیمت رقابتی دارد و مدل پایه آن 385 دلار است. بااین‌حال، این شرکت هنوز برنامه‌های خود را برای عرضه بین‌المللی این تبلت خود تأیید نکرده است.

تبلت وان پلاس پد پرو

OnePlus Pad Pro در چین رسمی شده است و دارای مشخصات قدرتمند و قیمت بسیار رقابتی است. به‌طور خاص، نوع پایه این تبلت پرچمدار اندرویدی 2799 یوان (حدود 385 دلار) است و مدل رده‌بالای آن با قیمت 3699 یوان (حدود 509 دلار) عرضه می‌شود.

با این محدوده قیمت، وان پلاس یکی از سریع‌ترین تبلت‌های بازار را ارائه کرده است. این دستگاه همچنین اولین تبلت اندرویدی است که دارای تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌باشد. این امر باعث می‌شود که Pad Pro عملکرد بهتری نسبت‌به Galaxy Tab S9 Ultra سامسونگ داشته باشد.

تبلت وان پلاس پد پرو

تبلت وان پلاس پد پرو

وان پلاس این تبلت را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرده است. در مورد صفحه‌نمایش، Pad Pro دارای یک پنل 12.1 اینچی IPS است که از وضوح 3000×2120 پیکسل، رفرش‌ریت 144 هرتز و حداکثر روشنایی حداکثر 900 نیت بهره می‌برد. همچنین پشتیبانی از Dolby Vision وجود دارد که باید به تصاویری پرجنب‌وجوش و با کیفیت بهتر منجر شود.

وان پلاس همچنین از قلم Smart Stylus Pro درکنار تبلت خود رونمایی کرده است. به‌گفته این شرکت، این قلم می‌تواند تجربه یک خودکار واقعی روی کاغذ را ارائه دهد. علاوه‌بر این‌ها، این تبلت اندرویدی دارای یک باتری بزرگ 9510 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند با توان 67 وات شارژ شود و از شش بلندگو برای ارائه حداکثر کیفیت صدا بهره می‌برد.

وان پلاس تاکنون برنامه‌های خود را برای عرضه Pad Pro در بازارهای بین‌المللی به اشتراک نگذاشته است. اما شایان‌ذکر است که دو تبلت دیگر این شرکت یعنی Pad Go و Pad به‌صورت جهانی در دسترس هستند.

نظر شما درباره تبلت وان پلاس پد پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی