حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ و معرفی سری گلکسی زد 6 مشخص شد: 20 تیر 1403

سامسونگ سرانجام امروز به‌صورت رسمی تأیید کرد که دومین رویداد Galaxy Unpacked در سال 2024 در تاریخ 10 جولای/20 تیر برگزار خواهد شد. این شرکت در راستای هدف خود برای میزبانی رویدادهای Unpacked در شهرها و کشورهای مختلف، پاریس را به‌عنوان محل برگزاری رویداد امسال خود انتخاب کرده است. سامسونگ 16 روز قبل از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی 2024 روی صحنه خواهد رفت و این یکی از شلوغ‌ترین رویدادهای آنپکد در سال‌های اخیر خواهد بود.

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024

در این رویداد، سامسونگ پرچمداران جدید تاشو خود یعنی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 را معرفی خواهد کرد. اولین ساعت هوشمند اولترا همراه با Galaxy Watch 7، هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Ring به‌عنوان اولین حلقه هوشمند این شرکت نیز در این رویداد رونمایی خواهند شد.

همانند معرفی گلکسی اس 24 در اوایل سال جاری، دعوت مطبوعاتی سامسونگ بر روی Galaxy AI تمرکز می‌کند. سری گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را ارائه خواهند کرد که سامسونگ بعدها آن‌ها را به دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز منتقل می‌کند. گلکسی AI همچنین راه خود را به گجت‌های پوشیدنی این شرکت باز می‌کند.

به‌نظر می‌رسد گلکسی رینگ بیشترین توجهات را درمیان محصولات آینده سامسونگ به خود جلب خواهد کرد. این شرکت پیش از این و در ماه‌های گذشته از طراحی و برخی مشخصات گلکسی رینگ خود رونمایی کرده بود؛ بااین‌حال، معرفی رسمی این گجت هنوز صورت نگرفته است و انتظار می‌رود در رویداد آینده آنپکد اتفاق بیفتد.

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024

سامسونگ از قبل فرآیند رزرو محصولات آینده خود را آغاز کرده است. سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را به‌صورت زنده در وب‌سایت، پورتال‌های اتاق خبر و یوتیوب پخش خواهد کرد.

نظر شما درباره تاریخ رویداد دومین رویداد گلکسی آنپکد 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی