حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی ۱۳ شیائومی مشخص شد

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | ردمی

حدودا ۲ هفته پیش بود که شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این دستگاه با باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپری و شارژ ۳۳ وات در دسترس خواهد بود. اگر دوست دارید درباره عملکرد این دستگاه در بخش باتری بدانید، خبر خوبی برای شما داریم. عمر باتری ردمی ۱۳ شیائومی مشخص شده است!

عمر باتری ردمی ۱۳ شیائومی

همانطور که گفتیم، شیائومی Redmi 13 دارای باتری بزرگ 5030 میلی آمپر ساعتی است. با این حال و بر اساس داده‌های قبلی در مورد میزان بهینه‌بودن عملکرد تراشه‌های مدیاتک Helio G85 و G88 (که اساسا همان تراشه G91 Ultra هستند)، انتظار زیادی از Redmi 13 نداشتیم.

عملکرد باتری ردمی ۱۳

عملکرد باتری ردمی ۱۳

همانطور که در نتایج بالا می‌بینید و در مقایسه با رقبا هم مشخص است، عملکرد این دستگاه خیلی خارج از بازه ارزیابی نمی‌شود. البته در بخش گیمینگ ضعف مشخصی دارد اما در بخش پخش ویدئو عملکرد خوبی دارد و در بخش وبگردی با وای‌فای عملکرد متوسطی ارائه می‌کند.

در کل با امتیاز ۱۰ ساعت و ۲۸ دقیقه باید گفت با نگاه به Redmi 13 یک موبایل با عمر باتری خوب را شاهد هستیم.

سرعت شارژ ردمی ۱۳ شیائومی چقدر است؟

ردمی تصمیم گرفته تا پشتیبانی از شارژر سریع ۳۳ وات را به شما بدهد. با این حال دیگر روزهای زیبای حضور شارژر درون جعبه این محصولات گذشته و شما باید شارژر را جداگانه تهیه کنید!

سرعت شارژر ردمی ۱۳

سرعت شارژر ردمی ۱۳

در این تست سرعت شارژ، گوشی Redmi 13 با شارژر ۶۷ واتی شیائومی بررسی شده و همانطور که در تصویر بالا می‌بینید توانست در مدل ۳۰ دقیقه به ۴۲ درصد برسد. ما حدس می‌زنیم با شارژر ۳۳ وات نیز عملکرد مشابهی داشته باشد. این کمی عجیب است، چون گوشی‌های سامسونگ با شارژر ۲۵ وات بهتر از آن عمل می‌کنند.

نظر شما درباره عملکرد ردمی ۱۳ در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)