حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی RedMagic 9S Pro مشخص شد: ۱۳ تیر ماه

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

نوبیا تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار جدید خود، یعنی RedMagic 9S Pro را به اشتراک گذاشت. این تلفن هوشمند ۳ جولای (۱۳ تیر ماه) معرفی خواهد شد. متاسفانه جزئیات دیگری از سوی نوبیا منتشر نشده است. پوستر ردمجیک ۹ اس پرو نشان می‌دهد که تمرکز این دستگاه بر ارائه یک تجربه بهبودیافته از بازی های eSports گوشی های هوشمند خواهد بود.

نوبیا RedMagic 9S Pro به نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود

پوستر منتشر شده از سوی نوبیا، تأیید می‌کند که ردمجیک ۹ اس پرو، به تراشه اسنپدراگون مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند گیمینگ در راه است و سوم جولای (۱۳ تیر ماه) معرفی خواهد شد. نوبیا جزئیات دیگری را به اشتراک نگذاشته است. می‌توان لوگوی Snapdragon Elite Gaming را بر روی پوستر منتشر شده مشاهده کرد. وجود این لوگو تایید می‌کند که RedMagic 9S Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون کوالکام تأمین خواهد کرد. نسل قبلی این گوشی گیمینگ، یعنی RedMagic 8S Pro از Snapdragon 8 Gen 2 Leading Version (نسخه اورکلاک شده) برخوردار بود. بنابراین انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده نوبیا نیز به Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version مجهز شود.

تاریخ رونمایی RedMagic 9S Pro

اما منظور از «Leading Version» چیست؟ این همان تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» است که توسط کوالکام برای سری گلکسی S24 سامسونگ توسعه یافته. این در حقیقت یک نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معمولی است که حداکثر فرکانس آن به ۳.۴ گیگاهرتز می‌رسد. نسخه استاندارد این تراشه دارای حداکثر فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز است.

در بررسی های صورت گرفته توسط Notebookcheck، تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» به‌کارگرفته شده در گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench 6.2 موفق به کسب امتیاز ۲,۲۸۷ می‌شود. این چیپست در بخش تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۷,۱۰۲ را ثبت می‌کند. با توجه به آنکه معمولاً گوشی های RedMagic به سیستم خنک‌کننده قوی‌تری مجهز می‌شوند، انتظار عملکرد بهتری را از 9S Pro داریم.

گوشی‌های گیمینگ سری Red Magic 9 Pro رسما معرفی شدند: اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت حافظه رم

با نگاهی به گذشته، متوجه می‌شویم که تنها تفاوت اصلی RedMagic 8 Pro و 8S Pro تراشه‌ای با فرکانس بالاتر بوده است. احتمالاً همین روند در سری جدید گوشی های ردمجیک نیز تکرار می‌شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی