حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردیاب هوشمند Moto Tag موتورولا موفق به دریافت گواهی FCC شد: رقیب جدید AirTag اپل

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا در حال توسعه یک ردیاب هوشمند به نام Moto Tag است. این محصول در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشاهده شده، که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

ردیاب هوشمند Moto Tag به‌زودی رونمایی خواهد شد

ردیاب هوشمند Moto Tag دارای شماره مدل XT2445-1 است. داده های گواهینامه FCC نشان می‌دهند که این محصول دارای باتری ۲۱۰ میلی‌آمپری خواهد بود که ظرفیت کمی است. البته این باتری برای دستگاه های کوچک، مانند یک ردیاب هوشمند، عددی قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد. موتورولا Moto Tag از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد و دارای فناوری باند فوق عریض (UWB) خواهد بود. متاسفانه لیست FCC، هیچ‌یک از مشخصات این محصول آینده موتورولا را نشان نمی‌دهد. اما دریافت این گواهینامه، تأیید می‌کند که موتو تگ، در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

ردیاب هوشمند موتو تگ

این اولین بار نیست که Moto Tag موفق به دریافت یک گواهینامه می‌شود. این دستگاه با همان شماره مدل در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه اداره ارتباطات و دولت دیجیتال امارات متحده عربی (TDRA) مشاهده شده است. متاسفانه تاییدیه TDRA نیز مشخصات این ردیاب هوشمند را نشان نمی‌دهد؛ اما نام آن را تایید می‌کند.

همان‌طور که mysmartprice اشاره می‌کند، موتو تگ، اولین ردیاب هوشمند موتورولا نخواهد بود. این شرکت در سال ۲۰۱۷ از اولین نسخه Moto Tag با نام Motorola Smart Tag رونمایی کرد. البته این محصول از سال ۲۰۱۷ به‌روز نشده است. اگر موتورولا از ردیاب هوشمند جدید خود رونمایی کند رقابت سختی با غول‌ هایی مانند AirTag اپل و SmartTag سامسونگ خواهد داشت.

اپل AirTage به قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد: گجت مکان یاب چیزها!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی