حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند. این تلفن هوشمند ۲۷ ژوئن (هفتم تیر ماه) در کشور چین رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

طراحی و رنگ‌بندی وان پلاس Ace 3 Pro را ببینید 

تصاویر رسمی وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شده که رنگ‌بندی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. تایید شده است که این دستگاه در رنگ های سبز، نقره‌ای و سفید قابل‌تهیه خواهد بود. مدل سفید رنگ دارای قاب پشتی سرامیکی، نسخه نقره‌ای دارای قاب پشتی شیشه‌ای و رنگ سبز این دستگاه به قاب پشتی چرمی مجهز خواهد شد.

 

رنگ‌بندی وان پلاس ایس ۳ پرو

رنگ سفید وان پلاس ایس ۳ پرو «Supercar Porcelain Collector’s Edition» نامیده می‌شود. این مدل دارای قاب پشتی از جنس سرامیک با رنگ سفید زیبا و دوام فوق‌العاده است. این رنگ در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده و زیبایی خود را در طول زمان حفظ خواهد کرد. این گوشی تحت تست های سقوط بسیار فراتر از استاندارد های صنعتی قرار گرفته، و در برابر حوادث ناگوار روزمره مقاوم خواهد بود.

طبق اطلاعات فاش شده اخیر، نسخه Collector’s Edition در دو پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه های دیگر OnePlus Ace 3 Pro در پیکربندی های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسند.

رنگ سفید OnePlus Ace 3 Pro

مشخصات مورد انتظار وان پلاس ایس ۳ پرو

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی BOE S1 با وضوح 1.5K، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و لبه های خمیده مجهز شود. این گوشی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تامین خواهد کرد. وان پلاس ایس ۳ پرو از رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس Ace 3 Pro قرار می‌گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-800 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. برای دوربین فوق‌عریض و ماکرو نیز، سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14.1 به دست کاربران خواهد رسید. انتظار داریم که OnePlus Ace 3 Pro به باتری پرظرفیت ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

قیمت وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد: شروع از ۴۱۵ دلار

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی