حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت برند اچ‌ام‌دی با نام HMD Tab Lite لو رفت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، تبلت، شایعات

برند اچ‌ام‌دی در تلاش است تا سبد محصولات خود را متنوع‌تر کند. در همین جهت یک تبلت دیگر نیز در راه است. به تازگی تبلت برند اچ‌ام‌دی با نام HMD Tab Lite لو رفته که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

تبلت HMD Tab Lite

برند HMD حدود دو ماه پیش تبلت HMD T21 را معرفی کرده بود. این تبلت ارزان 4G دارای نمایشگر 10 اینچی بود. ظاهراً این شرکت به دنبال عرضه یک دستگاه حتی ارزان‌تر به نام Tab Lite است.

گزارش جدید نشان می‌دهد که شاهد طراحی کلاسیک با یک دوربین پشتی و یک دوربین سلفی، به علاوه حاشیه‌های بسیار بزرگ نمایشگر خواهیم بود. این رندر تبلت را در رنگ صورتی به نمایش می‌گذارد. رنگ های دیگر شامل مشکی و آبی است.

طبق گزارش، تبلت Tab Lite دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی HD+ (رزلوشن 800 در 1340 پیکسل) از نوع IPS است که قادر به تولید 560 نیت روشنایی خواهد بود. قلب تپنده آن تراشه Unisoc T610 خواهد بود که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

از بین دوربین‌هایی که نام بردیم، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی است و ظاهراً دوربین جلویی دوربین برتر با وضوح 8 مگاپیکسل، f/2.0 و فوکوس خودکار است. ما توجه به جزئیات را در این انتخاب تحسین می کنیم، چرا که به هر حال دوربین سلفی احتمالاً در تبلت ها کاربرد بیشتری دارد.

این تبلت اچ ام دی توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی همراه شده است. ظاهرا HMD Tab Lite در نسخه 4G با قیمت حدود 149 یورو در دسترس خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که آیا یک مدل ارزان‌تر فقط وای فای نیز عرضه خواهد شد یا نه.

نظر شما درباره این تبلت احتمالی HMD چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)