حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه زودهنگام آپدیت One UI 6.1.1 سامسونگ

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ برنامه دارد تا نسخه One UI 6.1.1 را نیز عرضه کند. این به‌روزرسانی احتمالی همانطور که از اسمش پیداست، باید یک اصلاحیه نرم افزاری باشد. به تازگی گزارش شده که احتمال عرضه زودهنگام آپدیت One UI 6.1.1 سامسونگ وجود دارد. البته گفته شده که نسخه ۶.۱.۱ روی محصولات تاشو و تبلت‌ها نمایش داده می‌شود و گوشی‌های این برند همان قابلیت‌ها را با آپدیت جدید روی نسخه ۶.۱ دریافت می‌کنند، عجیب!

آپدیت One UI 6.1.1 سامسونگ

آنطور که گزارش شده، آپدیت One UI 6.1.1 می‌تواند زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت برای محصولات قدیمی‌تر Galaxy عرضه شود. گفته شده احتمالا این آپدیت ماه آینده و تقرییا همزمان با عرضه Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 برای محصولات قدیمی‌تر نیز ارائه خواهد شد.

سامسونگ برای عرضه آپدیت One UI 6.1 در مقایسه با عرضه One UI 5.1 و نسخه‌های قدیمی‌تر، زمان بیشتری نیاز داشت. به هر حال این به‌روزرسانی واقعا بیشتر از یک به‌روزسانی ۰.۱ بود و ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای محصولات پرچمدار به همراه داشت. با این حال آپدیت One UI 6.1.1 باید سریع‌تر در دسترس قرار بگیرد.

در پاسخ به شکایات در مورد برخی مشکلات موجود در آپدیت One UI 6.1 گوشی Galaxy S23 FE یک ناظر در انجمن انجمن سامسونگ می‌گوید آپدیت بعدی این گوشی “معادل One UI 6.1.1” است.

این عبارت نشان می‌دهد که به‌روزرسانی بعدی این گوشی One UI 6.1.1 خواهد بود و احتمالا این موضوع باید به سرعت انجام شود تا پاسخی به نارضیاتی کاربران باشد. در نتیجه اگر این دستگاه آپدیت مذکور را به زودی دریافت کند، دلیلی وجود ندارد که محصولات دیگر هم زمان زیادی برای دریافت آن نیاز داشته باشند.

شایان ذکر است که لیست دستگاه های واجد شرایط برای One UI 6.1.1 کوچک خواهد بود. این به‌روزرسانی‌های One UI که معمولا اواسط سال عرضه می‌شوند، معمولاً بر بهبود تجربه کاربر در محصولات تاشو و تبلت‌ها تمرکز دارند.

در واقع، به جز تبلت‌ها و گوشی‌های تاشوهای سامسونگ، هر دستگاهی که دارای ویژگی های One UI 6.1.1 باشد، همچنان نسخه 6.1 را به عنوان نسخه One UI در منوی اطلاعات نرم افزار نشان می دهد.

گفته شده که در این به‌روزرسانی جدید احتمالا یک یا چند ویژگی هوش‌مصنوعی جدید یا بهبودیافته وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر دریافت این آپدیت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)