حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وعده بزرگ وان پلاس: ۴ سال سلامت باتری برای تمام گوشی‌های آینده این برند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

موضوع باتری یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران دستگاه‌های الکترونیکی است. ماندگاری سلامت باتری، دوام با یک بار شارژ و سرعت شارژ شدن آن می‌تواند جز ۳ فاکتور اصلی باشد. به تازگی برند OnePlus روی فاکتور اول متمرکز شده است. وعده بزرگ وان پلاس شامل ۴ سال سلامت باتری برای تمام گوشی‌های آینده این برند می‌شود!

وعده بزرگ وان پلاس برای باتری گوشی‌های آینده آن

برند OnePlus قبلا تایید کرده بود که روی یک فناوری باتری جدید به نام Glacier Battery کار می‌کند. امروز، این شرکت در یک سری پست‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo، اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه کرد.

این فناوری باتری در مقایسه با سایر فناوری‌های موجود کارآمدتر، بادوام‌تر و چگال‌تر خواهد بود. سلول جدید باتری مجهز به این فناوری می‌تواند حداقل 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را پس از ۴ سال استفاده منظم، ارائه دهد. این نسبت به میانگین 800 چرخه شارژ فعلی صنعت، بسیار بالاتر است.

وان پلاس همچنین ظرفیت 6100 میلی آمپر ساعتی را که قبلاً شایعه شده بود تأیید کرد. این شرکت عنوان کرد که این باتری در Ace 3 Pro عرضه خواهد شد. این گوشی هفته آینده رسما معرفی می‌شود.

باتری جدید وان پلاس دارای چگالی انرژی 763Wh/L خواهد بود و وزن باتری تنها 14 گرم است.

این باتری همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی را حفظ می‌کند. این توان شارژ به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی اجازه می‌دهد در 36 دقیقه از 1٪ به 100٪ برسد.

این باتری به طور مشترک با برند چینی CATL، بزرگترین تولید کننده باتری در زمینه خودروهای برقی ساخته شده است. این شرکت دانش فنی و کارخانه های فیزیکی را برای تولید باتری‌ها فراهم می‌کند.

برند CATL

برند CATL

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دیگر برندها نیز باید در زمینه باتری محصولاتشان متمرکزتر عمل کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)