حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد: شروع از ۴۱۵ دلار

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

قیمت وان پلاس Ace 3 Pro به‌بیرون درز کرده است. این گوشی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه، باتری پرظرفیت آن است که در بدنه‌ای باریک قرار گرفته؛ در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

وان پلاس Ace 3 Pro دارای باتری ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود

یکی از جذابیت های OnePlus Ace 3 Pro، برخورداری آن از فناوری باتری جدیدی به نام «glacier battery» است. این باتری ها به‌طور مشترک توسط OnePlus و CATL ساخته شده‌اند. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا کرده که در این باتری ها از مواد جدید آند سیلیکون کربنی استفاده شده که باعث می‌شود بتوان از باتری پرظرفیتی، بدون افزایش قابل‌توجه ضخامت دستگاه، استفاده کرد. همچنین قیمت وان پلاس Ace 3 Pro فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پست Digital Chat Station

طبق گفته DCS، این گوشی هوشمند آینده وان پلاس دارای قاب پشتی سرامیکی و باتری پرظرفیت ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. ادعا می‌شود که این باتری پرظرفیت، در بدنه‌ای با ضخامت حدود ۸ میلی‌متر قرار می‌گیرد. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کرده که می‌تواند باتری آن را تنها در ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ کند.

گفته می‌شود که OnePlus Ace 3 Pro مجهز به فناوری پیشرفته‌ای است که عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را بهبود می‌بخشد که باعث بهبود چشمگیر عملکرد گوشی در اجرای بازی ها خواهد شد. انتظار می‌رود که این فناوری جدید وان پلاس، به میزان قابل‌توجهی عملکرد GPU را افزایش دهد.

به سراغ قیمت وان پلاس Ace 3 Pro می‌رویم. ادعا می‌شود که این گوشی با قیمت اقتصادی خود رقبا را تحت فشار قرار خواهد داد. نسخه ۸ گیگابایت رم Ace 3 Pro قیمتی معادل ۴۱۵ دلار خواهد داشت. نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم این دستگاه با قیمت معادل ۵۵۰ دلار به دست خریداران می‌رسد. DCS اشاره می‌کند که نسخه رده بالای وان پلاس ایس ۳ پرو دارای ۲۴ گیگابایت رم و بدنه‌ای سرامیکی خواهد بود. از این رو، احتمالاً این تلفن هوشمند قیمتی بیش از ۴,۰۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) خواهد داشت.

طراحی وان پلاس Ace 3 Pro را ببینید + مشخصات کلیدی

نظر شما درباره OnePlus Ace 3 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی