حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی V60 و V60s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شدند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی بدون سروصدا از گوشی های جدید سری V خود با نام های V60 و V60s رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند اقتصادی، از شبکه 5G پشتیبانی کرده و مشخصات خوبی را نسبت به قیمت خود، در اختیار کاربران قرار می‌دهند. Realme V60 و V60s با وجود نام های متفاوت، سخت‌افزار و طراحی تقریباً مشابهی دارند.

ریلمی V60 و V60s با مشخصات یکسان و قیمت متفاوت رونمایی شدند

این دو گوشی هوشمند جدید ریلمی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی هستند. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۶۲۵ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و حداقل روشنایی آن نیز به ۱ نیت می‌رسد که برای کار با گوشی در شب، نکته مثبتی محسوب می‌شود.

طراحی Realme V60 و V60s

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme V60 و V60s را بر عهده دارد. این یک تراشه ۸ هسته‌ای دارای دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این گوشی های جدید ریلمی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهند بود. این دو دستگاه از قابلیت «افزایش رم مجازی تا ۸ گیگابایت» برخوردارند.

ریلمی V60 و V60s به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 به‌دست کاربران می‌رسند. این دو دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردارند اما خبری از شارژ سریع نیست. این دو تلفن هوشمند از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کنند. در قاب پشتی Realme V60 و V60s چهار بریدگی دیده می‌شود. اما فریب نخورید! تنها دو دوربین در قاب پشتی این گوشی های جدید ریلمی قرار دارد. دوربین اصلی وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته، اما اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین دوم منتشر نشده است. احتمالاً این دوربین از نوع تشخیص عمق یا ماکرو خواهد بود.

مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. یک فلاش LED در ماژول دوربین قابل مشاهده بوده و لوگو Realme نیز در نیمه پایینی قاب پشتی جای گرفته است.

قیمت Realme V60 و V60s

قیمت‌گذاری این گوشی های جدید ریلمی عجیب است. با وجود آنکه ریلمی V60 و V60s مشخصات یکسانی دارند، اما قیمت آنها متفاوت است. در ابتدا به سراغ قیمت Realme V60 می‌رویم:

۱- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۱۷۵ دلار 

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۲۰۵ دلار 

در سوی دیگر، Realme V60s قرار دارد که قیمت آن به شرح زیر است:

۱- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۲۰۵ دلار 

۲- نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۲۶۵ دلار

ریلمی GT 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی