حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نشانه‌ها از سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی رصد شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری محبوب گوشی‌های Note برند Redmi به زودی نسل جدید خود را شاهد خواهد بود. شیائومی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود را با برند ردمی عرضه می‌کند و تقریبا موفق‌ترین محصولات این برند در همین سری نوت دیده می‌شوند. به تازگی اولین نشانه‌ها از سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی رصد شده است که خبر از نزدیک بودن عرضه آن ها می‌دهد.

سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی

سری Redmi Note 14 قرار است حوالی اوایل پاییز ۱۴۰۳ به طور رسمی عرضه شود. البته احتمالا عرضه اولیه آن در چین خواهد بود و بعدتر به بازار جهانی راه پیدا می‌کند.

تا رونمایی اولیه از این سری کمتر از ۳ ماه باقی مانده و به تازگی اولین داده‌های مربوط به آن‌ها منتشر شده است. این داده‌ها شامل شماره مدل‌های این سری در پایگاه داده IMEI می‌شود. این شماره مدل‌ها مناطقی که گوشی‌های مذکور ارائه خواهند شد را به همراه تاریخ حدودی رونمایی تایید می‌کنند.

این شماره مدل‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

۱- ردمی نوت ۱۴ مدل 5G

24090RA29G, 24090RA29I, 24090RA29C

۲- ردمی نوت ۱۴ پرو مدل 5G

24115RA8EG, 24115RA8EI, 24115RA8EC

۳- ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس مدل 5G

24094RAD4G، 24094RAD4I، 24094RAD4C

 

چهار عدد اول مدل‌ها به تاریخ رونمایی محصول اشاره دارد. مثلا ۲۴۰۹ می‌گوید که این گوشی در برج ۹ سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. همچنین حرف انتهایی G به عرضه در بازار جهانی، حرف I به عرضه در بازار هند و حرف C به عرضه در بازار چین اشاره دارد.

پیش‌تر سری ردمی نوت ۱۴ در کدهای HyperOS نیز رصد شده بودند. برای مثال مدل ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس با مدل داخلی O16U و اسم رمز آمیتیست در دست توسعه است. آمتیست نوعی شفاف از کوارتز است که معمولاً در رنگ های بنفش یافت می شود. این اسم با روال سنتی شیائومی برای انتخاب اسم رمز سری ردمی نوت از سنگ‌های قیمتی مطابقت دارد.

این سری باید با رابط کاربری HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 به صورت رسمی عرضه شوند که همچنان یک نسل قدیمی‌تر از سیستم عامل اندروید به روز خواهد بود. تا زمان عرضه این گوشی‌ها، اندروید ۱۵ در نسخه نهایی و رسمی در دسترس خواه بود.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Redmi Note 14 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)