حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 14C 5G شیائومی به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | ردمی

شیائومی، این غول فناوری چینی، به معرفی گوشی های مقرون‌به‌صرفه ادامه می‌دهد. ردمی 14C 5G در راه است. این تلفن هوشمند جدید در میان داده های IMEI مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه در مقایسه با نسل قبل، پیشرفت هایی داشته باشد.

ردمی 14C 5G در میان داده های IMEI ظاهر شد

گوشی Redmi 14C 5G در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی هوشمند مذکور در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه نسبت به نسل قبل بهبود ها و پیشرفت‌ هایی داشته باشد. شیائومی با عرضه Redmi 14C 5G تلاش خواهد کرد تا رقابت خود با گوشی های اقتصادی از برند های دیگر را افزایش دهد.

داده های IMEI

Redmi 14C 5G در چهار مدل برای بازار های مختلف در دسترس خواهد بود: «2411DRN47G»، «2411DRN47R»، «2411DRN47I» و «2411DRN47C». حرف G نشان‌دهنده عرضه در بازار جهانی، حرف I به معنای بازار هند، حرف R به معنای عرضه در بازار ژاپن و حرف C برای بازار چین است. این نکته را فراموش نکنیم که شیائومی برای اولین بار گوشی های هوشمند سری C را در ژاپن معرفی می‌کند.

نگاهی کوتاه به مشخصات Redmi 13C 5G

ردمی 13C 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و برای دوربین سلفی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که Redmi 14C 5G دارای ویژگی ها و سخت‌افزار مشابه نسل قبل باشد. البته تاکنون اطلاعاتی درباره مشخصات این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ردمی منتشر نشده است.

ردمی 13C 5G به‌طور رسمی در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. انتظار می‌رود که ردمی 14C 5G هم در تاریخ مشابهی (اوایل آذر تا اوایل دی) رونمایی شود. با توجه به آنکه حدود ۵-۶ ماه تا رونمایی Redmi 14C 5G فاصله داریم، ممکن است تغییراتی اعمال شود. همه چیز به مرور زمان آشکار خواهد شد.

ردمی 13C 5G با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی