حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی Redmi 13 5G منتشر شد + مشخصات کلیدی

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

تاریخ رونمایی، طراحی و مشخصات کلیدی Redmi 13 5G منتشر شده است. نسل قبلی این تلفن هوشمند فروش خوبی داشت. Redmi 12 5G موفق به فروش ۱۲ میلیون دستگاه در بازار هند شد.

گوشی Redmi 13 5G نوزدهم تیر ماه رونمایی خواهد شد

تاریخ رونمایی Redmi 13 5G در یک میکروسایت موجود در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است. این گوشی در نهم جولای ۲۰۲۴ (۱۹ تیر ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. ردمی همچنین برخی از مشخصات کلیدی و طراحی این تلفن هوشمند را به‌اشتراک گذاشته است.

تاریخ رونمایی مدل 5G ردمی ۱۳

با طراحی شروع می‌کنیم. طراحی نسخه 5G ردمی ۱۳ از مدل قبلی پیروی می‌کند و دارای قاب پشتی به‌همراه فریم تخت است. همانند نسل قبل، شاهد تعبیه سه برآمدگی در قاب پشتی دستگاه هستیم. دو تا از این برآمدگی ها مربوط به دوربین های Redmi 13 5G هستند؛ و برآمدگی سوم برای فلاش LED حلقه‌ای در نظر گرفته شده است. این گوشی در دو رنگ آبی روشن و صورتی روشن قابل تهیه خواهد بود. هر دو رنگ دارای قاب پشتی شیشه‌ای هستند.

رسماً تأیید شده که تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده Redmi 13 5G در نظر گرفته خواهد شد. Redmi 12 5G نیز از همین تراشه برخوردار بود. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ردمی بزرگترین نمایشگر را در بخش گوشی های هوشمند 5G دارد که توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Redmi 13 5G از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

طراحی Redmi 13 5G

پوستر های منتشر شده تایید می‌کنند که نسخه 5G ردمی ۱۳ به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS به‌دست کاربران خواهد رسید. در حالی که جزئیات بیشتری در دسترس نیست، می‌توانیم نگاهی به مشخصات نسل قبل این گوشی بیندازیم تا ایده‌ای درباره سایر مشخصات و ویژگی های Redmi 13 5G داشته باشیم.

نگاهی کوتاه به مشخصات مدل 5G ردمی ۱۲

ردمی ۱۲ 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی FullHD+ با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. این دستگاه دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی Redmi 12 5G قرار دارد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قابل‌مشاهده است.

شیائومی ردمی ۱۲ مدل 5G را در هند معرفی کرد: اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و شروع از ۱۳۳ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی 5G آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی