حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه صفحه نمایش بیرونی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 مشابه نسل قبل خواهد بود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر انتظار داشتید که سامسونگ، اندازه صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فولد 6 را تغییر دهد، احتملاً بعد از دیدن مراسم معرفی این محصول نامید شوید. به نظر می‌رسد که ابعاد صفحه نمایش دستگاه عملاً بدون تغییر خواهد ماند. همچنین گفته می‌شود که پرچمدار تاشوی آینده سامسونگ بیشتر مشخصات فنی خود را از نسل قبلش یعنی گلکسی زد فولد 5 به ارث خواهد برد.

تصاویر لو رفته از قاب محافظ گلکسی زد فولد 6، خبر از بدون تغییر ماندن اندازه صفحه نمایش بیرونی دستگاه می‌دهد

یک برند تولید کنند قاب محافظ به نام Thinborne، به تازگی تصویری را با هشتگ #fold6 در ایکس منتشر کرد. پست منتشر شده شامل تصویر یک قاب متعلق به گوشی تاشو آینده سامسونگ است. تصویر همچنین تایید می‌کند که صفحه نمایش ثانویه دستگاه دارای اندازه بسیار مشابه با نسل فعلی خواهد بود. با این حال، یک تفاوت جزئی وجود خواهد داشت؛ نسبت تصویر. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش کاور گلکسی زد فولد 6 کمی عریض‌تر از مدل قبلی خود باشد.

گفته می‌شود، اندازه عملاً یکسان خواهد بود. حتی صفحه نمایش داخلی تاشو نیز همان اندازه Z Fold 5 را حفظ می‌کند. طبیعتاً این صفحه نمایش نیز نسبت ابعاد متفاوتی خواهد داشت و قرار است کمی پهن‌تر از نسل قبل باشد.

صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فولد 6

این شرکت همچنین گوشه‌های گرد نسل قبل را کنار گذاشته و در نسل جدید شاهد یک طراحی مربعی‌تر خواهیم بود. این کار ظاهری زیباتر به گلکسی زد فولد 6 می‌دهد، اگرچه در دست گرفتن آن را سخت‌تر می‌کند. در گذشته نیز شکایت‌هایی در مورد گوشه‌های تیز گلکسی اس 24 اولترا وجود داشته است. برخی از کاربران از اینکه گوشه‌های دستگاه در دستشان فرو می‌رود راضی نیستند. اما خوشبختانه سامسونگ قرار است گوشی را 15 گرم سبک‌تر کند و از یک فریم تیتانیومی در دستگاه خود استفاده کند.

با این حال، به طور کلی، همه چیز نشان می‌دهد که طراحی گلکسی زد فولد 6 تغییر چشم‌گیری نخواهد داشت و مشابه نسل‌های قبل خود خواهد بود. همین اتفاق در مورد مشخصات گوشی نیز رخ خواهد داد. گلکسی زد فولد 6 قرار است با یک پردازنده قوی‌تر و نسخه جدید One UI معرفی شود و بقیه مشخصات عملاً با مشخصات Z Fold 5 فعلی یکسان خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی تاشوی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر