حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند CMF اولین گوشی خود را با نام Phone (1) به‌زودی رونمایی خواهد کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند CMF زیر برند اقتصادی Nothing، در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم رونمایی مجموعه اولیه محصولات خود در 8 جولای(۱۸ تیر) است. گوشی موردانتظار CMF Phone 1 با همراهی CMF Watch Pro (2) و CMF Buds Pro (2) در این مراسم معرفی خواهند شد. قرار است هر سه محصول در طول رویداد Nothing Community Update معرفی شوند که در تاریخ فوق در ساعت 10 صبح به وقت تابستانی بریتانیا برگزار می‌شود.

CMF Phone (1) بدون زبان طراحی شناخته شده‌ Nothing، رونمایی خواهد شد

برند Nothing اخیراً یک پوستر تبلیغاتی رسمی را از طریق رسانه‌های رسمی خود منتشر کرده، و توجه علاقه‌مندان به فناوری را به زیربرند اقتصادی خود جلب کرده است. در پوستر تبلیغاتی این شرکت سه شیٔ دایره‌ای شکل وجود دارد که احتمالا به ساعت هوشمند CMF Watch Pro (2) اشاره می‌کند. در حالی که پوستر جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند، انتظار می‌رود CMF Buds Pro (2) دارای یک کیس مستطیلی یا مربعی باشد، شبیه به طراحی دیده شده در تصویر تیزر.

رونمایی CMF Phone (1)

شایعات حاکی از آن است که CMF Phone (1) جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای Nothing Phone (2a) خواهد بود و خود را به‌عنوان اولین محصول این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که اولین گوشی CMF قیمتی زیر 20000 روپیه(240 دلار) خواهد داشت که قطعاً برای علاقه‌مندان به گوشی‌های اقتصادی بسیار جذاب خواهد بود. به نظر می‌رسد که CMF Phone (1) قرار نیست از زبان طراحی آشنای محصولات Nothing استفاده کند و پنل پشتی شفاف و رابط glyph را کنار خواهد گذاشت.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی CMF Phone (1)، CMF Watch Pro (2) و CMF Buds Pro (2)، هیجان و شایعات حول این محصولات رو به افزایش است. به احتمال زیاد تا روز برگزاری مراسم Nothing Community Update در تاریخ مذکور، اطلاعات بیشتری از این محصولات فاش شود و کاربران بتوانند دید بهتری نسبت به آنچه در رویداد اصلی معرفی خواهد شد، پیدا کنند.

نظر شما درباره محصولات آینده CMF چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر