حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس Ace 3 Pro را ببینید + مشخصات کلیدی

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تصاویری به‌بیرون درز کرده است که طراحی وان پلاس Ace 3 Pro را در دو رنگ متفاوت نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که در هفته جاری، تیزر های رسمی این گوشی هوشمند منتشر شود.

طراحی وان پلاس Ace 3 Pro کمی متفاوت از نسل قبل خواهد بود

یک کاربر شبکه اجتماعی ویبو تصاویری را به‌اشتراک گذاشته که طراحی وان پلاس Ace 3 Pro را نشان می‌دهد. پیش از پرداختن به جزئیات این گزارش، باید اشاره کنیم که در حال حاضر، صحت تصاویر منتشر شده قابل تایید نیستند. با این وجود می‌توان طراحی احتمالی OnePlus Ace 3 Pro را در دو رنگ سفید و آبی مشاهده کرد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند، یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود. برخلاف گوشی های پرچمدار اخیر وان پلاس، دیگر شاهد ترکیب جزیره دوربین با فریم کناری دستگاه نیستیم. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده و رزولوشن 1.5K خواهد بود.

طراحی وان پلاس ایس ۳ پرو

ادعا می‌شود که صفحه نمایش OnePlus Ace 3 Pro نسبت به نسل قبل محافظت بهتری از چشم ارائه می‌کند. این نمایشگر در بخش کیفیت و روشنایی پیشرفت هایی داشته و موفق به دریافت رتبه A+ از سوی DisplayMate شده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Ace 3 Pro را بر عهده خواهد داشت. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که بر روی فریم سمت چپ این دستگاه، یک دکمه لغزنده هشدار و در سمت راست فریم دکمه های تنظیم صدا و پاور تعبیه خواهد شد.

تراشه و نمایشگر وان پلاس Ace 3 Pro

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای باتری پرظرفیت ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. OnePlus Ace 3 Pro حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد. سه لنز دوربین در قاب این گوشی قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند بود. دوربین سلفی وان پلاس ایس ۳ پرو از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro را ببینید: ۱۶ گیگابایت رم و تراشه پرچمدار اسنپدراگون

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی