حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 15 درست مانند نسل قبل خود، یک گوشی جمع و جور خواهد بود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

پیش از این گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شیائومی 15 درست مانند نسل قبل خود قرار است یک گوشی جمع و جور و خوش دست باشد. اکنون، افشاگری به نام Smart Pikachu اطلاعات بیشتری از سری آینده گوشی‌های شیائومی را در Weibo منتشر کرده است.

با وجود اندازه جمع و جور، شیائومی 15 دارای یک باتری بزرگ‌تر و دوربین بهتر خواهد بود

افشاگر مذکور ادعا می‌کند که هر دو مدل کوچک و بزرگ (احتمالاً شیائومی 15 و 15 پرو) باتری‌هایی بزرگ با ظرفیت حداقل 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهند دارد. این یک ارتقا قابل توجه نسبت به باتری 4610 میلی آمپر ساعتی شیائومی 14 است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای شیائومی 15 نکته بسیار مثبتی است، زیرا پرچمدار آینده چینی‌ها اندازه نسبتاً کوچکی خواهد داشت. اعتقاد بر این است که مدل پایه این سری، درست مثل شیائومی 14 به یک صفحه نمایش 6.37 اینچی مجهز خواهد شد.

Smart Pikachu همچنین ادعا می‌کند که شیائومی در حال آزمایش یک دوربین اصلی با دیافراگم متغیر بر روی شیائومی 15 است. این یک ارتقاء جذاب برای مدل پایه این سری پرچمدار خواهد بود.

اکثریت قریب به اتفاق دوربین‌های گوشی‌های هوشمند دارای دیافراگم ثابت هستند، اما دیافراگم قابل تنظیم چندین مزیت دارد. کاربران می‌توانند از یک دیافراگم باز برای افکت عمق میدان کم (ایده‌آل برای پرتره‌ها) و عکس‌های مناسب در نور کم استفاده کنند و یا از یک دیافراگم باریک برای عکس‌های دارای عمق میدان زیاد (مثلاً زمانی که می‌خواهید همه چیز در فوکوس باشد) استفاده کنند. دیافراگم متغیر همچنین برای سنسورهای دوربین بزرگ که اغلب برای فوکوس کردن روی سوژه‌های نزدیک مشکل دارند، مفید است.

در هر صورت، امیدواریم که شیائومی 15 دارای باتری بزرگ‌تر و دوربین اصلی با دیافراگم متغیر باشد. این دو ویژگی جدید مطمئناً به این گوشی کمک می‌کند تا از رقبای هم اندازه خود متمایز شود.

نظر شما درباره پرچمدار آینده شیائومی چیست؟ آیا به خرید محصولات کامپکت علاقه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر