حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر طراحی دوربین سونی Xperia 1 VII به دلیل پیشرفت سخت‌افزاری

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

سونی اکسپریا ۱ مارک ۷ یا همان چیزی که با اعداد یونانی به این شکل Xperia 1 VII نمایش داده می‌شود، همان پرچمدار آتی ژاپنی‌ها خواهد بود. گزارشی غیررسمی پیرامون این محصول می‌گوید تغییر طراحی دوربین سونی Xperia 1 VII به دلیل پیشرفت سخت‌افزاری محتمل است.

طراحی دوربین سونی Xperia 1 VII

یک گزارش جدید از چین اطلاعات اولیه و رندرهایی را برای طراحی دوربین سونی Xperia VII به اشتراک گذاشته است. در مورد صحت این شایعات جای شک و تردید زیادی وجود دارد، زیرا این منبع سابقه خوبی از افشای اطلاعات قبلی ندارد. با این حال جالب است که ببینیم احتمال دارد سونی با نسل بعدی Xperia خود چه کند.

بر اساس این گزارش، سونی می‌خواهد طراحی عمودی دوربین فعلی را که در دستگاه‌های قبلی Xperia 1 دیده شده بود، تغییر دهد. در این طراحی جدید دوربین تله‌فوتو از دوربین‌های اصلی و فوق عریض جدا می‌شود.

در حقیقت تصویر اول مطلب را که مشاهده می‌کنید، دوربین تله‌فوتو (احتمالا پریسکوپی) به صورت مجزا و همراه با فلش و میکروفون در سمت چپ قرار دارد. سپس دوربین‌های اصلی و فوق عریض سمت راست آن است.

گفته می شود این تغییر طراحی فضای کافی را در داخل دستگاه برای یک حسگر تصویر 1/2.3 اینچی ایجاد می‌کند که برای دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد شد. این در مقایسه با سنسور 1/3.5 اینچی موجود در Xperia 1 VI پیشرفت خوبی است.

این دوربین زوم محدوده کانونی جذاب معادل 70 تا 200 میلی متر را پوشش می دهد.

انتظار می‌رود دوربین اصلی اکسپریا ۱ مارک ۷ مانند اکسپریا ۱ مارک ۶ اندازه سنسور 1/1.3 اینچی خود را حفظ کند اما دوربین فوق عریض نیز دارای سنسور بزرگ‌تر 1/2.3 اینچی باشد. سونی همچنان از فناوری پیکسل ترانزیستوری دو لایه برای هر سه دوربین در Xperia 1 VII استفاده خواهد کرد.

احتمال توقف تولید سری اکسپریا ۵

گزارش جدید همچنین حاکی از آن است که سونی امسال Xperia 5 VI را عرضه نخواهد کرد و ممکن است این سری به طور کلی متوقف شود. به این ترتیب احتمالا Xperia 1 به عنوان تنها گوشی پرچمدار سبد محصولات موبایل سونی باقی بماند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر طرای برای Xperia 1 VII جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)