حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس شارژ گلکسی رینگ سامسونگ در اولین تصویر آن فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ پیش از این در کنگره جهانی موبایل، Galaxy Ring به‌عنوان اولین نسل از حلقه هوشمند خود را به‌نمایش گذاشت. بااین‌حال، این شرکت از انتشار جزئیات بیشتر پیرامون این گجت خودداری کرد. اکنون، گفته می‌شود که گلکسی رینگ قرار است به‌صورت رسمی در رویداد Unpacked آینده سامسونگ در تاریخ 20 تیر معرفی شود. حال به‌تازگی، اولین تصویر از کیس شارژ گلکسی رینگ فاش شده است که طراحی آن را در رنگ سفید نشان می‌دهد.

کیس شارژ گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ بیشتر جزئیات مربوط به حلقه هوشمند خود را از زمان رونمایی اولیه آن مخفی نگه داشته و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از افشای آن انجام داده است. بااین‌حال، در آخرین افشاگری، تصویری از کیس شارژ Galaxy Ring منتشر شده است که نشان می‌دهد کار سامسونگ در حفاظت از اطلاعات خود چندان مؤثر نبوده است.

درحالی‌که سامسونگ چند ماه پیش این حلقه را به‌نمایش گذاشت، این اولین باری است که کیس شارژ آن را می‌بینیم. طراحی این کیس در این تصاویر شیک‌تر از کیس‌های هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است، اگرچه مکانیک شارژ یکسان خواهد بود. با قرار گرفتن حلقه در داخل کیس، کابل شارژ به پایه متصل می‌شود و احتمالاً کیس از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

کیس شارژ گلکسی رینگ سامسونگ

کیس شارژ گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی رینگ با یک بار شارژ تا 9 روز عمر باتری دارد. ظرفیت باتری برای همه اندازه‌هایی که حلقه در دسترس خواهد بود یکسان نخواهد بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که عمر باتری نیز بر اساس اندازه متفاوت باشد.

انتظار می‌رود که گلکسی رینگ در ماه آگوست، حداقل در ایالات‌متحده، با قیمتی در حدود 300 تا 350 دلار به‌فروش برسد. مشخص نیست که آیا این حلقه به‌طور همزمان در سراسر جهان نیز به‌فروش می‌رسد یا به‌صورت مرحله‌ای به بازارهای مختلف می‌آید.

علاوه‌بر گلکسی رینگ، سامسونگ ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدیدی را در رویداد Unpacked عرضه خواهد کرد. این گجت‌های پوشیدنی هیجان‌انگیزترین بخش این رویداد خواهند بود، زیرا مدل‌های جدید 6 Galaxy Z Fold و 6 Galaxy Z Flip ارتقاء زیادی را به‌همراه نخواهند داشت.

نظر شما درباره کیس شارژ گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی