حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A55 سامسونگ + راه‌اندازی اولیه

گلکسی A55 سامسونگ پس از ۱۰ سال از عرضه Galaxy A5 نسل اول ارائه می‌شود. محصولی که به راستی می‌تواند میراث‌دار همان گلکسی A5 باشد که آمده بود مفهوم “میان‌رده” پریمیوم را با کیفیت ساخت و طراحی بهتر ارائه کند. هر چند سری Galaxy A5x در میانه راه، فراز و فرودهایی را در این بخش تجربه کرد اما باید گفت که در سال ۲۰۲۴ و با عرضه Galaxy A55 این مسیر دوباره به همان چیزی بازگشته که باید می‌بود. امشب و در ترنجی می‌خواهیم با هم ویدئو آنباکسینگ گلکسی A55 سامسونگ را به همراه راه‌اندازی اولیه آن تماشا کنیم.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A55 سامسونگ

همانطور که این جعبه باریک و کم‌حجم از دور فریاد می‌زند، درون جعبه خبری از شارژر نیست. همچنین به مانند شیائومی نیست که یک قاب رایگان هم درون جعبه به شما بدهد. شما فقط خود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A55 را دارید، کابل شارژر و دیتا USB C به USB C و یک سوزن سیم‌کارت!

با این حال این برند کره‌ای جدیدا تصمیم گرفته در جهت سازگاری بیشتر با محیط زیست، گوشی‌های خود را درون پوشش کاغذی قرار دهد و پلاستیک را در این بخش کنار گذاشته است.

صحبت از کنار گذاشتن پلاستیک شد و باید بدانید که سامسونگ گلکسی A55 به مانند یک پرچمدار از فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای ساخته شده است. این می‌تواند خبر خوبی برای کاربرانی با اولویت کیفیت ساخت باشد. البته اگر گوشی خود را بدون قاب استفاده کنید می‌توانید حداکثر لذت را از این بهبود ببرید.

بیایید با هم به تماشای ویدئو آنباکسینگ سامسونگ Galaxy A55 از یوتوب ترنجی بنشینیم:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره گلکسی A55 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)