حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر X60i فاش شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

ماه گذشته میلادی بود که گوشی های هوشمند سری Honor 200 معرفی شدند. به‌نظر می‌رسد که آنر در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید برای عرضه در بازار چین است. مشخصات آنر X60i در میان داده های TENAA مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات آنر X60i در میان داده های TENAA مشاهده شد

آنر X60i با شماره مدل LYN-AN00 در میان داده های TENAA ظاهر شده است. این دستگاه وزن ۱۷۲ گرمی دارد. Honor X60i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل (FullHD+) خواهد بود. این تلفن هوشمند به تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مجهز می‌شود. این گوشی با ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم به علاوه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی نمی‌کند. Honor X60i از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده اما متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره سرعت شارژ آن فاش نشده است.

Honor X50i

تلفن هوشمند آینده آنر دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. برای دوربین اصلی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین دیگر وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. لیست TENAA نشان می‌دهد که آنر X60i دارای سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود. البته به‌نظر می‌رسد که این ادعا، نادرست باشد. زیرا که این تلفن هوشمند از نمایشگر LCD بهره‌مند است. انتظار داریم که X60i دارای سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور باشد.

گوشی Honor X60i تا اوایل خرداد رونمایی خواهد شد

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی Honor X60i وجود ندارد زیرا تصاویر آن هنوز در پایگاه داده TENAA ظاهر نشده است. Honor X50i در ماه جولای سال گذشته میلادی معرفی شد. بنابراین انتظار داریم که جانشین این تلفن هوشمند در ماه جولای امسال (اوایل تیر تا اوایل خرداد) رونمایی شود.

آنر X50i با تراشه مدیاتک ۶۰۲۰ و دوربین دوگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های میان‌رده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی